کد خبر: 1218087
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵
 فرماندار بهارستان در نشست هماهنگی نمایندگان فرماندار، ناظرین مسئول و کاربران رایانه شعب أخذ رأی بخش بوستان بر تعامل، هماهنگی و همکاری عوامل برگزاری انتخابات و نقش مهم آن در اجرای انتخابات سالم و شفاف تأکید کرد.
بهاره عشقی صابر

همایش توجیهی، هم اندیشی و هماهنگی عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با هدف ارتقای توانمندی نیرو‌ها و آگاهی به قوانین با حضور عبداله نوحی فرماندار بهارستان، شریفی رئیس ستاد انتخابات شهرستان بهارستان، قیدر بخشدار بوستان، بابایی مسئول آموزش استانداری تهران و نوری رئیس هیئت نظارت در سالن سجادیه بخش بوستان برگزار شد.

فرماندار بهارستان و رئیس حوزه انتخابیه فرعی بهارستان در این جلسه با تأکید بر حفظ بی طرفی مجریان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است و در انتخابات، مردم آینده خود را انتخاب می کنند و لذا از اهمیت خاصی برخوردار است؛ مخصوصاً این دو انتخابات، از حساسیت بیشتری برخوردار می باشد.

فرماندار بهارستان در ادامه افزود: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت چهار راهبرد مهم مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در این انتخابات است که باید مورد توجه همه عوامل انتخاباتی قرار گیرد. وی با تاکید بر جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی افزود: در صورت بروز کوچکترین تخلف، مسئولان شعب اخذ رای، سریع به مسئول بالاتر خود گزارش دهند و تا رسیدن به نتیجه کامل مورد را پیگیری کنند.

نوحی با اشاره به حق الناس بودن رای مردم افزود: تمامی عوامل و اعضای برگزاری انتخابات اعم از مسئولان حوزه یا عوامل اجرایی پای صندوق‌های رای باید از آغاز رای گیری تا پایان شمارش آرا در حوزه تعیین شده خود حضور داشته باشند و حق خروج از حوزه رای گیری را ندارند.

شایان ذکر است در ادامه این همایش قوانین انتخابات در این همایش توسط مسئول آموزش استانداری به عوامل انتخابات بخش بوستان توضیح داده شد، و در پایان، شبیه سازی برگزاری انتخابات در محل همایش برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار