کد خبر: 1218831
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
سیدعبدالله متولیان

 ۱- برنامه دشمنان بیرونی با همراهی شبکه همکار داخلی برای برپایی امواج فتنه در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی از یک سال پیش (و مشخصاً بعد از شکست مفتضحانه غرب در پاییز ۱۴۰۱ از مردم ایران) تحت عنوان پروژه «یوگسلاویزه کردن ایران» با طراحی در چهار محور عملیاتی مشتمل بر «برنامه افزایش شدید قیمت طلا و ارز و تورم سه رقمی»، «سازماندهی، آموزش، تجهیز و اعزام صد‌ها تیم تروریستی و خرابکاری به داخل کشور»، «سیاه‌نمایی و بن‌بست‌نمایی و انجام عملیات روانی علیه دولت» و «انجام سنگین‌ترین عملیات رسانه‌ای برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات به زیر ۲۰درصد» آغاز شد. 
۲- قرار بود در مرحله نخست طی یک برنامه دقیق و مهندسی شده، نسبت به آشفته‌سازی بازار و لجام گسیختگی قیمت‌ها اقدام کنند، به طوری که هرگونه امکان کنترل بازار به کلی سلب و زمینه برای انجام مرحله دوم آماده شود. در این مرحله اصلاح‌طلبان تندرو به عنوان شبکه همکار داخلی که بقای خود را در حاشیه‌سازی و تضعیف و ناکارآمد نشان دادن نظام می‌بینند، بر بستر افزایش قیمت‌ها با تمام ظرفیت رسانه‌ای خود از طریق «سیاه‌نمایی»، «بن‌بست‌نمایی» و «حاشیه‌سازی» اقدام به ناامیدسازی و بی‌اعتماد کردن مردم نمودند. در مرحله سوم امپراتوری رسانه‌ای غرب، شبکه‌های ماهواره‌ای، مراکز سایبری ضدانقلاب، سلبریتی‌ها و دلقک‌های اجاره‌ای بر بستر فضای مجازی عظیم‌ترین و گسترده‌ترین موج رسانه‌ای (پروپاگاندا) تحت عنوان «رأی نمی‌دهیم»، «نه به انتخابات» و امثال آن را کلید‌زدند و با القای دروغ بزرگ چنین وانمود کردند که اکثریت مطلق مردم در این انتخابات شرکت نخواهند کرد. اصلاح‌طلبان ضمن اینکه آشکارا از مشارکت ۵ تا ۸درصدی شهروندان تهرانی و مشارکت ۲۰درصدی در کل کشور می‌گفتند، خود را برای تحریم انتخابات آماده می‌کردند تا پس از تحقق پیش‌بینی (مستند به برنامه براندازی) خود را پیروز میدان و در کنار مردم تعریف کنند تا از نمد براندازی کلاهی برای خود درست کنند. 
۳- قرار بود قبل از آنکه سوت مسابقه ملی برای شرکت در انتخابات به صدا دربیاید، سلسله عملیات‌های تروریستی و خرابکاری در اغلب شهرها، فضای جامعه را به شدت امنیتی کرده و در فضای سنگین رعب و وحشت و در حالی که مردم تحت تأثیر موج تبلیغات دشمن از حضور در صحنه انتخابات خودداری می‌کنند، برنامه یوگسلاویزه کردن ایران عملیاتی شود و ایران دقیقاً مانند یوگسلاوی سابق به چندین کشور تجزیه شده و به این ترتیب با نابودی محور مقاومت حلقه اول «استراتژی گالیور» برای تشکیل خاورمیانه جدید با موفقیت انجام شود. 
۴- برخی از اقدامات قوای سه‌گانه و دستگاه‌های مختلف در راستای خنثی‌سازی برنامه دشمن از این قرار است: 
الف) با هماهنگی، تدبیر و مدیریت خوب قوای سه‌گانه، در کنار تقویت تحسین‌برانگیز ذخایر ارزی و کالا‌های اساسی و تلاش برای امیدآفرینی و اعتمادسازی، دولت موفق به کنترل بازار و ارائه برنامه‌های حمایتی از عمده دهک‌های کشور شد. 
ب) به موازات فعالیت‌های قوای سه‌گانه، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور طی سال جاری با انجام سلسله عملیات‌های پیچیده اطلاعاتی، موفق به رهگیری، شناسایی، کشف و خنثی‌سازی ده‌ها تیم عملیات تروریستی در سطح کشور شدند. 
ج) مجلس انقلابی با اصلاح فوری قانون انتخابات، زمینه را برای رقابت مؤثر و حداکثری فراهم کرده و موج پیش‌ثبت‌نام‌ها چراغ امید را برای برپایی یک انتخابات شورانگیز و دشمن‌کش روشن کرده و بر حجم ناامیدی و شدت عصبانیت دشمن و شبکه همکار داخلی آنان افزود. 
د) رسانه ملی با طراحی و اجرای برنامه‌های متنوع انتخاباتی و ایجاد حدود ۲۰۰ شبکه انتخاباتی، زمینه را برای رقابت جدی و حضور حداکثری مردم فراهم کرد. 
۵- بالاخره انتظار‌ها به سر آمد و برخلاف «همه پیش‌بینی‌های دشمن»، «همه تلاش‌های مذبوحانه شبکه همکار دشمن در داخل»، «بیانیه تحریم انتخابات توسط ۲۷۵ نفر از سران اردوگاه اصلاحات»، «تحریم علنی باغی انقلاب خاتمی»، «داستان‌سرایی‌ها و نظرسازی عدم حضور مردم در انتخابات»، مردم به جای رفتار منفعلانه وضعیت تهاجمی و کنشگری فعالانه به خود گرفته و حضور معجزه‌آسا و بیش از ۴۰درصدی مردم سراسر کشور (و حدود ۲۴درصدی مردم تهران) آخرین تیری بود که به دست ملت قهرمان و بصیر ایران به قلب برنامه‌ریزان براندازی خورده و همه نقشه‌های دشمن را خنثی و آرزو‌های آنان را به کابوس تبدیل ساخت. 
۶- و، اما دو نکته مهم؛ اول آنکه در این آوردگاه، مردم و نظام اسلامی برنده انتخابات هستند و هر کس (و هر حزب و جناحی) که در کنار مردم باشد در پیروزی ملت و نظام سهیم و هر کس که مراتب شکرگزاری و پاسداشت این حضور را بجا نیاورد در برابر مردم بوده و هیچ سهمی از این پیروزی بزرگ نخواهد داشت. دوم آنکه اینک که مردم با حضور ۲۵ میلیونی خود در انتخابات، پشتوانه‌ای بزرگ برای نظام اسلامی و نهاد‌های آن تولید کرده‌اند، وقت آن است که مجلس، دولت و به طور کلی همه دستگاه‌های نظام از این سرمایه عظیم و فرصت طلایی خلق شده، برای حل مشکلات مردم و باز کردن گره‌های کور کشور (ناشی از تحریم‌ها و فشار‌های بیرونی و صدالبته سوءمدیریت‌ها و زد و بند‌های حزبی درونی) بهره‌برداری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار