کد خبر: 1219939
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
مرتضی تبریزی طناز «صبح جمعه با شما» در روز‌های کرونایی به این بیماری مبتلا شد و از همان روز‌ها بود که دیگر وضعیت جسمانی این هنرمند به حالت قبل برنگشت.

جوان آنلاین: تهیه‌کننده «صبح جمعه با شما» از درگذشت مرتضی تبریزی در حالی خبر می‌دهد که خاکسپاری این هنرمند و طناز چند روز گذشته انجام شده است.

مرتضی تبریزی طناز «صبح جمعه با شما» در روز‌های کرونایی به این بیماری مبتلا شد و از همان روز‌ها بود که دیگر وضعیت جسمانی این هنرمند به حالت قبل برنگشت.

تا جایی که به تعبیر ساجد قدوسیان تهیه‌کننده و کارگردان «صبح جمعه با شما» خیلی به ندرت از او می‌توانستند در این برنامه پرطرفدار رادیویی استفاده کنند.

قدوسیان همچنین به خبرنگار تسنیم گفت: ۵ روز گذشته ظاهراً مرتضی تبریزی از دنیا رفته و خاکسپاری او هم انجام شده است. ما بی‌اطلاع بودیم و همه این بیماری‌ها و وضعیت جسمانی او به همان ابتلای به بیماری منحوس کرونا برمی‌گردد.

او همچنین به این نکته اشاره کرد که گویا این اواخر سکته مغزی هم کرده بود.

معاون صدای جمهوری اسلامی ایران در پی درگذشت مرتضی تبریزی طناز «جمعه ایرانی» و سریال‌های تلویزیون طنز پیام تسلیتی صادر کرد و نوشت: هنرنمایی این استاد بی بدیل در عرصه‌ بازیگری و اجرا بی شک از یادها زدودنی نیست.

علی بخشی‌زاده، معاون صدای رسانه ملی در پیام خود آورده است: تبریزی چهره در نقاب خاک کشید اما صدایش ماناست. درگذشت مرتضی تبریزی هنرمند ارزنده و پیشکسوت ارجمند برنامه صبح جمعه با شما که بیش از چهار دهه در رادیو فعالیت داشت، موجب اندوه جامعه هنری کشور هنرپرور عزیزمان و خانواده بزرگ رادیو شد.

هنرنمایی این استاد بی بدیل در عرصه‌ بازیگری و اجرا بی شک از یادها زدودنی نیست. بی تردید؛ وجود و زحمات امثال او بوده که هنر صدای کشورمان را مانا کرده است.

این پیام افزوده است: زنده یاد مرتضی تبریزی سالهای بسیاری بازیگر برنامه صبح جمعه با شما بود و بدون تردید مخاطبان خاطرات بسیاری را از نقش‌های شیرین او در رادیو به یاد دارند. ‌درگذشت هنرمند توانمند زنده یاد مرتضی تبریزی را به جامعه هنری کشورمان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه الهی برای ایشان، آرزوی علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار