کد خبر: 1221752
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰
رئیس‌جمهور فرانسه ضمن ارائه پیشنهاد همکاری به روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم، مدعی شد که همان تروریست‌های داعشی که به مسکو حمله کردند، برای حمله به فرانسه نیز برنامه‌ریزی کرده بودند.

جوان آنلاین: امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه با اشاره به اینکه «همان گروه‌های داعش که به مسکو حمله کردند، تلاش کردند فرانسه را نیز هدف قرار دهند»، اعلام کرد که پاریس به روسیه پیشنهاد افزایش همکاری در زمینه جنگ علیه تروریسم را داده است.

به گزارش مهر، در حالی که فرانسه پس از حمله تروریستی در سالن کنسرت «کروکاس» در حومه مسکو وضعیت هشدار امنیتی را به بالاترین سطح رسانده است، ماکرون تأکید کرد که فرانسه به نهاد‌های امنیتی روسیه و همچنین شرکای خود در منطقه برای افزایش همکاری در جنگ علیه تروریسم پیشنهاد همکاری داده است.

ماکرون در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند مستقیماً با ولادیمیر پوتین، همتای روس خود در مورد این موضوع صحبت کند، گفت: تماس‌ها در ابتدا در سطح فنی و وزارتی انجام خواهد شد و تحولات روز‌ها و هفته‌های آینده مشخص می‌کند که چه اتفاقی خواهد افتاد.

نخست وزیر فرانسه پس از دیدار مقام‌های ارشد امنیتی و دفاعی این کشور با «امانوئل ماکرون» اعلام کرد که فرانسه در پی تیراندازی و حوادث مسکو، هشدار امنیتی را به بالاترین سطح افزایش می‌دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار