کد خبر: 1222134
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۶۰ واحدی نسبت به روز کاری قبل به ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۱۲۷ واحد رسید.

جوان آنلاین: در معاملات امروز بورس تهران تقریبا اکثر شاخص‌های بورس اندکی کاهش داشتند.

شاخص کل با ۰/۰۱ درصد کاهش نسبت به روز کاری گذشته و کاهش ۲۶۰ واحدی به ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۱۲۷ واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۲۳۰ واحد کاهش به ۷۷۰ هزار و ۲۰۹ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور نیز امروز کاهش ۰.۱۵ درصدی را تجربه کرد و به در سطح ۲ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۱۵۴ واحد ایستاد. همچنین شاخص بازار اول با کاهش رقم ۱۹۶۷ واحد و ۰.۱۱ درصد در پله یک میلیون ۷۵۷ هزار و ۱۲۶ واحد قرار گرفت.

اما از بین شاخص‌های منتخب امروز تنها شاخص بازار دوم اندکی رشد داشت. این شاخص با افزایش ۴۶۹۳ واحد و رشد ۰.۱۱ درصدی در قله ۴ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۸۲۸ واحد ایستاد.

معامله‌گران امروز ۹ میلیارد برگه سهم به ارزش ۳ هزار و ۹۹۳ میلیارد تومان را در ۳۷۵ هزار و ۹۲۰ نوبت معامله کردند.

نماد‌های با بیشترین تاثیر بر شاخص امروز نماد‌های فملی، وامید، نوری، بوعلی، فولاد، شتران و خودرو هستند. از بین این نماد‌ها وامید، نوری و بوعلی تاثیر مثبت و مابقی تاثیر منفی بر شاخص داشته‌اند.

سه نماد پر تراکنش امروز بورس نیز نماد‌های ذوب (ذوب آهن اصفهان)، خودرو (ایران خودرور) و خزامیاد (زامیاد) بودند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز با ۲۷ واحد کاهش به ۲۵ هزار و ۹۷۹ واحد رسید. همچنین ارزش بازار اول و دوم به یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت هم‌وزن نیز با ۶ واحد کاهش در ارتفاع ۶ هزار و ۲۸۰ واحد قرار گرفت.

معامله‌گران در فرابورس امروز ۳ میلیارد برگه سهم را در ۲۱۹ هزار و ۵۲۳ نوبت به ارزش ۱۸ هزار و ۲۵۶ میلیارد تومان معامله کردند.

نماد‌های فزر، خاور، فغدیر، دماوند، وسپهر، تجلی و آریا بیشترین تاثیر را بر شاخص داشتند. سه نماد خاور، وسپهر و آریا تاثیر منفی و مابقی تاثیر مثبت بر شاخص کل فرابورس داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار