کد خبر: 1223944
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
دورهمی وحدتی‌ها در مجتمع آدینه

جوان آنلاین: نشست شورای وحدت برای تحول با پیام آیت‌الله موحدی کرمانی، رئیس شورای مرکزی جامعه روحانیت و با حضور تعدادی از منتخبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مجتمع فرهنگی آدینه تهران برگزار شد. 
به گزارش ایرنا، آیت الله موحدی کرمانی در این پیام، منتخبان ملت در مجلس دوازدهم را به رعایت موازین اخلاقی از جمله اخلاص و حفظ وحدت توصیه و ابراز امیدواری کرد که نمایندگان منتخب با وحدت و خدمت به مردم به ایفای وظایف نمایندگی بپردازند، به گونه‌ای که نام مجلس شورا برای مردم تداعی مجلس خدمت کند. 
در ابتدای این همایش حمیدرضا حاجی بابایی که سابقه حضور در دولت و قوه مقننه را دارد، مجلس شورای اسلامی را به دلیل وجود نخبگان، جایگاهی برای ارتباط‌گیری با توده مردم عنوان کرد و گفت: ۱۸۰ نفر از منتخبان مجلس آینده دارای سابقه نمایندگی هستند، به همین دلیل حس می‌کنیم این مجلس در زمینه‌های مختلف به خصوص در پیروی از رهبری یک گام به جلو است. منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت نیز در نشست خبری در حاشیه همایش در پاسخ به سؤالی درباره برنامه خود برای ریاست مجلس دوازدهم، گفت: انتخاب هیئت رئیسه کمیسیون‌ها و ریاست مجلس از موضوعات مهمی است که از نگاه تحول‌گرایانه به سازوکار‌های مجلس، مورد توجه ما قرار دارد. 
سخنگوی شورای وحدت درباره اینکه رهبر انقلاب فرمودند اختلاف نظر و سلیقه باشد، اما یقه‌گیری نکنید، حال مجلس چه وظایفی در پرهیز از تنازعات وحدت‌شکن و تقویت فرهنگ گفتگو و تفاهم دارد، گفت: راهکار تحقق مقام معظم رهبری کار است و اگر اولویت‌ها شناسایی و بر رفع آن متمرکز شویم، فرصت اختلافات از بین می‌رود. متکی خاطر نشان کرد: اگر مجلس به طور جدی به سه وظیفه اصلی خود بپردازد، فرصتی برای اختلاف افکنی نیست و ما نیز تأکید رهبری بر وحدت را نصب العین خود خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار