کد خبر: 1224495
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۰
 در سال جهش تولید با مشارکت مردم و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی چند طرح خرد اشتغال از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و... با تسهیلات بنیاد برکت در روستای ازوار از توابع شهرستان کاشان به بهره‌برداری رسید. 

جوان آنلاین: در سال جهش تولید با مشارکت مردم و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی چند طرح خرد اشتغال از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و... با تسهیلات بنیاد برکت در روستای ازوار از توابع شهرستان کاشان به بهره‌برداری رسید. 
سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: پنج طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و... با ظرفیت ایجاد اشتغال به صورت مستقیم برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره‌برداری رسید. علیرضا عبدی با بیان اینکه امسال در استان اصفهان و در همه شهرستان‌های آن شعار سال مبنی بر جهش تولید همزمان با مشارکت‌های مردمی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردم در سال‌های گذشته نیز همواره در اولویت برنامه‌های بنیاد برکت بوده و استفاده از شبکه تسهیل‌گری و مدل‌های مختلف مشارکتی و گروهی مبین این موضوع است. 
وی ادامه داد: استفاده از توانمندی‌های مردمی در پروژه‌های زنجیره سبز و آبی از مهم‌ترین گام‌هایی بود که در این حوزه برداشته شد. 
 عبدی با اشاره به طرح‌های خرد اشتغال که به اجرا درآمده‌اند، گفت: تمامی این طرح‌های اشتغالزایی خرد با سرمایه‌گذاری بنیاد برکت و همراهی متقاضیان انجام شده و به بهره‌برداری رسیده که با اجرای این پنج طرح اشتغالزایی خرد افراد زیادی سر کار رفته‌اند. با توجه به ایجاد مشاغل غیرمستقیم در رابطه با آن‌ها درصدد گسترش این کار‌ها هستیم. وی همچنین به بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی حمایتی کشور در کاشان اشاره کرد و گفت: این پروژه خوشبختانه با همکاری مردم و ۴۰ بانوی این روستا اجرا شد و هفته گذشته با حضور مدیرعامل بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید. 
سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت بیان کرد: امسال با هدفگذاری‌های انجام شده به طور قطع زنجیره سبز و آبی را بیش از گذشته و پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد و با توجه به تأکید مدیرعامل بنیاد برکت مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های مزارع خورشیدی قطعاً اجرای این طرح‌ها بیش از گذشته در دستور کار قرار خواهند گرفت. 
وی افزود: با توجه به تأکیدات انجام شده از سوی مدیرعامل بنیاد برکت مبنی بر اینکه ۵ تا ۱۰ درصد از منابع بنیاد برکت در شهرستان‌ها برای راه‌اندازی مزارع خورشیدی به کار گرفته شود قطعاً اجرای این طرح در همه شهرستان‌های دارای ظرفیت به اجرا در خواهد آمد. 
این مسئول با تأکید بر اینکه برای تحقق شعار سال نیازمند استفاده از ظرفیت‌های مردمی به خصوص در پروژه‌های اشتغالزایی هستیم، گفت: با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و در شهرستان‌ها می‌توانیم مشاغل زیادی را در جهت توانمند کردن خانواده‌ها ایجاد کنیم. اصل عملی شدن هر طرحی حضور مردم و همراهی آن‌ها با طرح‌ها و پروژه‌هاست که بحمدالله بنیاد برکت توانسته است در این مشارکت‌ها گام‌های بزرگی بردارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار