کد خبر: 1225804
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:
سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: البرز از ابتدای انقلاب تاکنون شهدای بزرگی را تقدیم این نظام کرده است که یاد آنها را گرامی می‌داریم.

 امیرحسین دانش کهن در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، ضمن تبریک پیروزی اخیر رزمندگان اسلام در عملیات وعده صادق و گرامیداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس بیان کرد: البرز از ابتدای انقلاب تاکنون شهدای بزرگی را تقدیم این نظام کرده است که یاد آنها را گرامی می‌داریم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه همه شهدا ویژگی‌های خاصی داشتند که ما وظیفه داریم آنها را احصا و به مردم معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: این شهدا هویت ساز استان هستند و ما باید آنها را به بهترین نحو ممکن به مردم معرفی کنیم؛ در غیر این صورت جای شهید و جلاد عوض شده و افراد دیگری به اشتباه برجسته می‌شوند. 

جامعه ایثارگری ولی نعمتان ما هستند

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در این مراسم گفت: جامعه ایثارگری ولی نعمتان ما هستند و باید آنها را تکریم کنیم.

سلیمان رستمیان افزود: خداوند را شاکرم که بخشی از دوران خدمت بنده را در نهاد مقدس بنیاد شهید قرار داد تا بتوانم خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشم. خدمت در تمام پیکره نظام عبادت اما خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران محراب این مسجد است.
وی با اشاره به اینکه کار همه کسانی که به جامعه ایثارگری خدمت می‌کنند، ارزشمند است، بیان کرد: امید است همه ما در هر جایگاه و مسؤولیتی که هستیم، بتوانیم رسالتی که بر عهده داریم را به درستی و با صداقت، روی باز، مردانگی، جوانمردی و ایثار انجام دهیم. خانواده‌های شهدا و ایثارگران جایگاه والایی دارند و باید به خوبی آنها را تکریم کنیم.
مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز جامعه ایثارگری این استان را دارای ظرفیت‌های بالا از نظر فرهنگی و بسیار قابل احترام و تقدیر دانست و تاکید کرد: جامعه ایثارگری ولی نعمتان ما هستند و باید آنها را تکریم کنیم. تمام ظرفیت این سیستم باید برای ایثارگران مورد استفاده قرار گیرد و خدمات خوب و شایسته ای به آنها ارائه شود.
برچسب ها: البرز ، کرج ، بنیاد شهید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار