کد خبر: 601062
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
در برنامه پایش صورت می‌گیرد:
فردا: تعدادی از چهره های سیاسی، علمی و فرهنگی، از تحریم افطاری های اشرافی اعلام حمایت کرده اند. اسامی تحریم کنندگان افطاری های اشرافی امشب در برنامه پایش اعلام می شود. برنامه های مختلف شبکه یک سیما نیز امروز از عموم مردم می پرسند آیا حاضرند امسال افطاری های اشرافی در تالارها و هتلها را تحریم کنند؟

هادی شریفی مدیر روابط عمومی برنامه پایش با اعلام خبر فوق افزود: این سوال با هدف فرهنگسازی برای برپایی سفره های افطار برای عموم مردم در اماکن عمومی انجام می شود. ماه رمضان هرسال برخی شرکتها و نهادهای دولتی و خصوصی با صرف هزینه های هنگفت، در هتلها و تالارها مراسم افطاری برگزار می کنند. در اغلب کشورهای اسلامی در زمان افطار در محلهای عمومی سفره افطار پهن می شود. سال گذشته چنین کاری با همت آستان قدس و برخی شهرداری ها و مساجد اجرا شده و قرار است امسال در کشور ما نیز با تبلیغ و حمایت رسانه ها سنت افطاری برای عموم برقرار شود.

سوال نظرسنجی امروز برنامه پایش به این شرح است: آیا حاضرید با هدف تشویق افطاری های ساده در اماکن عمومی، امسال افطاری های اشرافی را تحریم کنید؟ 1.بله 2. خیر . علاقمندان به شرکت در این نظرسنجی از هم اکنون می توانند عدد گزینه مورد نظرشان را به 30000111 پیامک کنند.

50 جایزه نقدی و کالایی برای شرکت کنندگان در این نظرسنجی درنظر گرفته شده و اسامی برندگان آنها در پایان برنامه پایش امشب اعلام خواهد شد.  
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار