کد خبر: 672051
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک سرگرد قلابی در این استان خبر داد.

به دنبال تماس اتباع یکی از کشورهای خارجی با پلیس آگاهی قم مبنی بر اینکه از سوی فردی که خود را "سرگرد نیروی انتظامی" معرفی کرده بود ، مورد اخاذی قرار گرفته است ، پرونده‌ای در این خصوص در پلیس آگاهی قم تشکیل شد.

در ادامه تحقیقات مالباخته به کاراگاهان گفت که متهم مدعی صدور کارت مجوز تردد در کشور بوده و با این بهانه مبلغی را از وی گرفته و پس از مدتی متواری شده است که به دنبال آن با اقدامات پلیسی و با توجه به حساسیت موضوع، تمامی نقاطی که احتمال حضور متهم داده می شد تحت نظر ماموران قرار گرفت و نهایتاً وی در هسته مرکزی شهر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.


پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی و انجام بازجویی از وی، متهم ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد ، اما پس از رویارویی با مالباخته و مشاهده ادله و شواهد به ناچار مجبور به اعتراف شد و به بزه انتسابی اعتراف کرد.


سرهنگ اسدی، جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با تائید این خبر گفت: در بررسی سوابق متهم دستگیر شده، مشخص شد نامبرده دارای سوابق متعدد در جعل عنوان و کلاهبرداری است و تا به حال 9 پرونده کیفری در سوابقش به ثبت رسیده است.

به گفته جانشین فرماندهی انتظامی استان قم ، متهم پس از تشکیل پرونده به انضمام پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان قم شد و با صدور قرار قانونی مناسب راهی زندان شد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار