کد خبر: 939970
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
شاخص بورس امروز نیز تحت تاثیر تقاضای خریداران مواجه شد و توانست با رشد ۵۳۵.۷۰ واحد وارد کانال ۱۶۱ هزار واحد شود و در نهایت در ۱۶۱ هزار و ۳۰۹ واحد تثبیت شود. همچنان نماد‌های بانکی و فولادی بیشترین نقش را بر رشد شاخص بورس دارند و از سوی دیگر افت‌های قیمتی نماد ملی مس ایران و نفت سپاهان بزرگترین مانع رشد بیشتر شاخص بورس بودند.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۵۳۵.۷۰ واحد رشد به ۱۶۱ هزار و ۳۰۹ واحد و ارزش روز بازار به ۶۱۲ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۱۵۵.۷۷ واحد افزایش به ۴۶ هزار و ۸۹۱ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۱۱۰.۱۲ واحد رشد به ۲۷ هزار و ۵۸۴ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۷۷.۵۵ واحد رشد به ۱۹ هزار و ۴۲۷ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۷۵۴.۲۳ واحد افزایش به ۱۷۴ هزار و ۹۸۱ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۶۳۳.۰۸ واحد رشد به ۱۱۸ هزار و ۸۱۰ واحد و شاخص بازار دوم با ۸۲.۳۲ واحد کاهش به رقم ۳۲۱ هزار و ۴۸۳ واحد رسید.

نماد وبملت، فولاد، وامید، وتجارت، جم بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد فملی و شسپا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۳.۲۶ واحد افزایش به رقم ۱۸۶۹.۱۸ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۶۱۴ میلیون و ۵۰۵ هزار واحد برگ سهم در قالب ۹۴ و ۴۹۱ هزار برگ به ارزش ۳۹۷ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار