کد خبر: 944210
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی گفت: فعالیت احزاب نباید فقط به زمان انتخابات محدود شود.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار با اعضای شورای اجرایی خانه احزاب آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه باید امید را در جامعه گسترش دهیم، گفت: امید و نشاط نیاز امروز جامعه ما است.

وی با تاکید بر اینکه تشکیل خانه احزاب استان گام مهمی در استان است، گفت: از فعالان و تلاشگران این خانه احزاب تشکر می کنم، ما در استانداری آذربایجان شرقی آمادگی لازم را برای حمایت‌ از احزاب و گروه‌ های سیاسی داریم.

پورمحمدی با اشاره به اینکه روند کنونی ساختارهای سیاسی به‌ویژه در عرصه انتخابات اصولی نیست، ادامه داد: احزاب می‌ توانند به عنوان نهادهایی متعهد کاندیداهایی شایسته را برای انتخاب مردم معرفی کنند.

وی گفت: افرادی که احزاب معرفی می کنند دنبال منافع عمومی بوده و پس از انتخاب نیز در قبال عملکرد خود پاسخگو خواهند بود.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه احزاب از بنیان‌ های اساسی برای شکل‌ گیری جامعه مدنی هستند، افزود: احزاب و گروه‌ های سیاسی به عنوان نمایندگان اقشار مردمی می ‌توانند در تبیین مشکلات و ارایه راهکارها در استان نقش اساسی ایفا کنند.

پورمحمدی با بیان اینکه با ایجاد بسترهای لازم باید زمینه مشارکت هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم، نخبگان و دانشگاهیان در امور فراهم شود، گفت: اختلاف سلیقه بین گروه‌ های سیاسی طبیعی بوده ولی این مهم خود عاملی برای توسعه و پیشرفت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر