کد خبر: 998757
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: سهمیه شکر استان برای ماه مبارک رمضان تامین شده و توزیع آن از ۲ روز آینده شروع می‌شود.

علی جهانگیری، در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به شایعاتی که در بازار و فضای مجازی استان در خصوص کمبود و افزایش قیمت شکر پخش شده است، افزود: تصاویر صف هایی که در فضای مجازی برای خرید شکر در برخی مناطق پخش شده نتیجه جو روانی ناشی از این شایعات است.

وی با بیان اینکه این صف ها به دلیل شایعه گرانی آن با توجه به وارد کردن شکر با ارز نیمایی است، اظهار داشت: شکر هم اکنون نیز تقریبا به قیمت ارز نیمایی فروخته می‌شود و بحثی به نام گرانی ۳ برابری آن وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اقدامات استان در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا، گفت: تمامی تمهیدات و پروتکل‌های بهداشتی در این مجموعه‌ها رعایت شده است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

جهانگیری، با اشاره به تبدیل مهمانسراهای برخی ادارات به نقاهتگاه برای تکمیل درمان بیماران مبتلا به کرونا، ادامه داد: این مهمانسراها مانند مهمانسرای جهاد، خانه معلم و مخابرات جدا و دورتر از مجموعه اداری هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر