کد خبر: 1137857
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
رییس هیات کشتی استان تهران در انتصاب جدید خود صادق گودرزی نایب قهرمانی المپیک و عزیز اطلاعتی پیشکسوت داوری را به عنوان سرمربی تیم نوجوانان کشتی آزاد و رییس کمیته آموزش انتخاب کرد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: انتخاب هیات کشتی استان تهران در حال چند روز پیش رخ داد که قاسم علی عسگری پس از چند ماه بلاتکلیفی در مدیریت این استان به عنوان رییس جدید برگزیده شود. در این مدت چهره‌های نام آشنایی کشتی به این هیئت آمدند تا بتوانند با حضورشان، این ورزش مدال آور تهران را رنگ و جلای خاصی بدهند.

در این انتصابات چهره‌های خاصی از جمله محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و اکبر فلاح دارنده مدال طلای جهانی به عنوان مدیران فنی کشتی فرنگی و آزاد برگزید تا بتوانند تجربیات و توانمندی خود را در راستای کشف و آموزش استعداد‌ها بکار گیرند.

چهره‌های نام آشنای دیگر در این خانه تکانی صادق گودرزی نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن و دارنده مدال نقره و برنز جهان به این ورزش است تیم نوجوانان کشتی آزاد استان را تشکیل و تقویت کند. همچنین رییس جدید هیئت کشتی تهران در این خانه تکانی عزیز الله اطلاعتی را مسئول کمیته آموزش استان کرد. اطاعتی از همکاران بازنشسته گروه ورزشی نیز داور بین‌المللی کشتی و رییس سابق کمیته داوران فدراسیون کشتی بود.

در این انتصابات علی عسگری نیز هدایت تیم کشتی آزاد تهران نیز به علیرضا رضایی نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن و سرمربیگری تیم کشتی فرنگی نیز به بهروز حضرتی‌پور سپرده شد.

قاسم علی عسگری در این خصوص گفت: تعامل و همگرایی از اصول اولیه مدیریتم در دوران خدمت است و به دنبال بازگرداندن کشتی تهران به جایگاه اصلی آن هستم.

وی افزود: تهران مفاخر ورزشی زیادی دارد از جمله حمید سوریان، عباس جدیدی، علیرضا رضایی، مصطفی حسین‌خانی و حسن رحیمی که برای کشورمان افتخار آفرینی کرده‌اند و دور از دسترس نخواهد بود که در آینده از توان و تجربه آنان نیز برای ارتقای این ورزش بهره جست.

نایب قهرمان المپیک سرمربی تیم نوجوان کشتی تهران شد

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار