کد خبر: 1138741
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
با توجه به درپیش بودن انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری، شنیده می‌شود حق امضای سرپرست کنونی فدراسیون از وی سلب شده و به‌زودی سرپرست جدید این فدراسیون معرفی خواهد شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا:سجاد انوشیروانی که از اواخر خردادماه سال جاری سرپرستی فدراسیون وزنه‌برداری را بر عهده دارد، اکنون یکی از مدعیان اصلی رسیدن به کرسی ریاست این فدراسیون است. بنا بر اخبار منتشره صلاحیت مدیریتی نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن و ایوب بهتاج برای انتخابات ریاست فدراسیون تایید شده است.

طبق شنیده‌ها، اعتراص ایوب بهتاج به ادامه سرپرستی انوشیروانی در فدراسیون با توجه به کاندیدا بودن وی برای انتخابات پیش‌رو، موجب شده تا حق امضای این کاندیدای انتخاباتی از او سلب شود. اقدام انجام شده در گرفتن حق امضای نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن به معنای پایان سرپرستی وی در این فدراسیون است و گفته می‌شود ظرف روز آینده یکی از کارکنان وزارت ورزش به‌عنوان سرپرست جدید فدراسیون انتخاب خواهد شد تا آخرین اقدامات لازم را برای برگزاری انتخابات را انجام دهد.

انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری روز ۱۵ اسفند برگزار می‌شود.

در انتخابات تیرماه سال ۱۳۹۸ علی مرادی با ۲۲ رای به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد، اما اعتراض سجاد انوشیروانی به حد نصاب آرا موجب ابطال این انتخابات با رای دیوان عدالت اداری شد. انوشیروانی در آن دوره از انتخابات تنها ۱۱ رای را به خود اختصاص داد.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار