کد خبر: 1180594
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
ایکس در حال برنامه ریزی برای پنهان کردن تیترها از لینک‌های خبری برای بهبود زیبایی‌شناسی است.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از فارس،  ایلان ماسک در حال برنامه ریزی برای ارائه روش جدیدی جهت نمایش لینک های خبری بدون هیچ عنوان یا توضیحی است. طبق گزارش فورچون، این شبکه اجتماعی فقط لینک و تصویر هدر را در یک پست نمایش می دهد.

ماسک در پستی این را تایید کرد و گفت که این حرکت مستقیما از سوی او انجام شده است. او گفت که این تغییر زیبایی شناسی را به شدت بهبود می بخشد.

اگر تغییر پیشنهادی انجام شود، ایکس فقط تصویر مطلب را با یک پیوند در پست نشان می دهد. این بدان معناست که اگر یک نشریه یا وبلاگ هیچ متنی همراه با پیوند پست نکند، کاربران فقط پیوند و تصویر آن مقاله را خواهند دید.

یک منبع به فورچون گفت که هدف این به روز رسانی کاهش ارتفاع یک پست برای قرار دادن پست های بیشتر در یک صفحه است.

ماسک اخیراً ادعا کرده روزنامه‌نگارانی که برای آزادی و درآمد بیشتر رقابت می‌کنند باید مستقیماً مطالبشان را در ایکس منتشر کنند.

چند روز گذشته یک اشکال، لینک ها و تصاویر ارسال شده با استفاده از سرویس بومی این پلتفرم را قبل از دسامبر 2014 با مشکل مواجه کرد. این شرکت بعداً از طریق حساب پشتیبانی خود در این پلتفرم این نقص را پذیرفت و گفت که این مشکل در روزهای آینده به طور کامل حل خواهد شد.

ایکس همچنین در حال جایگزینی عملکرد مسدود کردن کاربران با یک ویژگی بی‌صدا اصلاح‌شده است که اساساً به کاربران اجازه می‌دهد شخصی را بدون توانایی تعامل با آن دنبال کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار