کد خبر: 1185177
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
واکنش شورای رقابت به اظهارات اخیر وزیر صمت
در پی اظهارات اخیر علی‌آبادی مبنی بر اینکه سامانه یکپارچه فروش خودرو‌ها متعلق به وزارت صمت نیست، شورای رقابت عملکرد سامانه مذکور را حاصل یک کار جمعی به محوریت معاونت حمل‌ونقل وزارت صمت دانست.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سپهر دادجوی توکلی مدیر روابط عمومی شورای رقابت گفت: هر اظهار نظری توسط مسئولان می‌تواند برای مردم تلقی‌کننده پاسکاری وظایف باشد؛ در حال حاضر شورای رقابت مدیریت بازار خودرو را در دست دارد و از مشورت نهاد‌های متخصص از جمله وزارت صمت در این حوزه بهره می‌گیرد.

او افزود: با تقسیم وظایفی که در شورای رقابت پیش‌بینی شده است، در حوزه خودرو از خردی جمعی متکی به تجربه سال‌های گذشته بهره گرفته می‌شود؛ در رابطه با نحوه عرضه خودروها، پیش از استقرار وزیر جدید صمت، این جمع‌بندی به نتیجه رسید و اکنون سامانه یکپارچه فروش خودرو‌ها به عنوان یک کار جمعی با محوریت معاونت حمل‌ونقل وزارت صمت صورت می‌گیرد.

روز گذشته عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت- در گفت‌وگویی اعلام کرد: سامانه یکپارچه فروش خودرو‌ها متعلق به وزارت صمت نیست و در ارتباط با شورای رقابت است؛ فلذا در خصوص ثبت‌نام جدید نیز بنده اطلاعاتی ندارم و بایستی از شورای رقابت در مورد آن سوال شود.

وی ادامه داد: سامانه یکپارچه عرضه خودرو یکی از ابتکار‌های تیم سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت بود که در کنار مدیریت بازار ارز سبب شده بود تا حدودی قیمت خودرو‌های داخلی در نیمه اول سال مهار شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار