کد خبر: 1190452
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
مدیرکل روابط عمومی هواپیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز شماره ۷۲۳ ایران‌ایر در مسیر تهران-هامبورگ پس از برخاستن و ادامه مسیر، در آسمان کشور اسلواکی یک هشدار امنیتی دریافت کرد که پس از رسیدن به مقصد و انجام بررسی‌ها، متوجه شدیم مشکل خاصی نبود.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از فارس، حسام قربانعلی اظهار داشت: پرواز شماره ۷۲۳ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه امام خمینی (ره) به سمت فرودگاه هامبورگ، پس از برخاستن و ادامه مسیر، در آسمان کشور اسلواکی یک هشدار امنیتی دریافت کرد؛ البته در پی این هشدار امنیتی هواپیما مسیر خود را به سمت فردوگاه هامبورگ ادامه داد و نهایتا با پرواز از آسمان کشور لهستان و کاهش ارتفاع، در حداقل زمان ممکن با اسکورت دو فروند هواپیمای یورو فایتر اتحادیه اروپا، در فرودگاه شهر هامبورگ به زمین نشستیم.

وی ادامه داد: پس از نشستن، هواپیما به منطقه‌ای ایمن در فرودگاه هامبورگ هدایت شد و همه مسافران به صحت و سلامت از هواپیما پیاده شدند، البته برخی از مسافران در حال انجام چک‌های ویژه امنیتی در بخش بار و مسافر و تجهیزات همراه مسافر هستند.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمای جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: همچنین هواپیما توسط پلیس فدرال و واحد‌های امنیتی فرودگاه چک شد و مشکلی وجود نداشت، از سوی دیگر با حضور همکاران سپاه حفاظت هواپیمایی، هواپیما چندین بار چک و خنثی شد و در حال حاضر شرایط نرمال و تحت کنترل است.

قربانعلی ادامه داد: به تدریج با ادامه چک شدن‌ها، مسافران به سالن خروج فرودگاه هامبورگ هدایت می‌شوند.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: اینجانب خلبان این پرواز بودم؛ بنابراین گزارش امروز همچنین شمس الدین فرزادی پور، مدیرعامل هما، گفته بود‌: امروز یک فرد ناشناس ایمیلی به پلیس هامبورگ ارسال کرد و مدعی شد بمب‌گذاری در پرواز تهران-هامبورگ هما انجام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار