کد خبر: 1198646
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۰
واكنش كاربران شبكه‌هاي اجتماعي به تعرض رژيم صهيونيستي به بيمارستان‌ها در غزه
تعرض رژيم صهيونيستي به بيمارستان شفاء غزه در روزهاي اخير و همچنين بمباران بيمارستان‌ها در طول جنگ اخير با واكنش‌هاي بسياري در سراسر جهان همراه بود. كاربران فارسي زبان توئيتر نيز اين جنايت را محكوم كردندو آن را نشاني از اوج وحشي‌گري رژيم صهيونيستي دانستند

جوان آنلاین: تعرض رژيم صهيونيستي به بيمارستان شفاء غزه در روزهاي اخير و همچنين بمباران بيمارستان‌ها در طول جنگ اخير با واكنش‌هاي بسياري در سراسر جهان همراه بود. كاربران فارسي زبان توئيتر نيز اين جنايت را محكوم كردند و آن را نشاني از اوج وحشي‌گري رژيم صهيونيستي دانستند. كاربران اذعان كردند كه اين نوع وحشي‌گري در طول تاريخ بي‌سابقه بوده است و فقط از رژيم جنايت‌كار و نامشروعي چون اسرائيل قابل انجام است. در ادامه بخش‌هايي از واكنش‌هاي كاربران را مرور كرده‌ايم.

سيديوسف مرادي:
تانك‌هاي ارتش رژيم وارد بيمارستان شفاء شده و در پي آن نيروهاي اين رژيم زير زمين و همه قسمت‌هاي بيمارستان را گشته‌اند و اثري از پايگاه يا تونل‌هاي حماس نيافته‌اند و همچنان اين بيمارستان را مورد حمله قرار مي‌دهند. بيش از ۹ هزار زن و كودك و بيمار در اين بيمارستان حضور دارد.
عبدالمجيد خرقاني:
چرا اسرائيل به بيمارستان حمله مي‌كند در نوبت اول فقط كودكان را به قتل مي‌رساند و مادران را عزادار مي‌كند؟ يهوديان صهيونيست‌ از جهت فكري مقلد فرعون‌هاي مصر هستند و كودك‌كشي را رمز پيروزي مي‌دانند.
محمدحسين چاووشي:
اسرائيل بعد از كشتار بيش از ۱۱ هزار غيرنظامي؛ وارد بيمارستان ‎شفاء غزه شد تا حرومزادگيش رو بيش از پيش ثابت كنه!
سمانه صالحي:
رژيم صهيو... نیستي در بلندگو از بيماران مي‌خواهد بايستند و دستان خود را بالا ببرند تا ارتش براي بازرسي وارد بخش‌هاي مختلف بيمارستان شفاء شود. مرحله‌ بعد از حرامزادگي چه مي‌تواند باشد؟
سيد منصور موسوي:
مردم بي‌دفاع با پرچم‌‌هاي سفيد و دست‌هاي بالا مي‌خوان از بيمارستان خارج بشن ولي عسرائيليا بهشون شليك مي‌كنن و يك نفرشون شهيد مي‌شه و چند نفر زخمي. اينها وحشي‌گري رو به اوج رسوندن، كاش بياي. ‎#اللهم_عجل_لوليك_الفرج
كاربري با نام «مينا»:
وقتي كفتارها از فتوحات جنگي گزارش ميدن: قطع آب و برق به روي مردم تحت محاصره، كشتن ۵ هزار كودك و نوزاد، كشتن ۷ هزار زن و مرد غيرنظامي، بمباران بيمارستان‌ها و پيشروي با تانك در بيمارستان مملو از بيمار... گوشه‌اي از جنايات ارتش حرامزاده‌ها و سكوت مرگبار سازمان ملل و نهادهاي حقوق بشري.
سيدعليرضا آل‌داود:
حمله به داخل بيمارستان شفاء يعني تير خلاص به تمام آن چيزي كه نامش حقوق بشر، سازمان ملل، بهداشت جهاني و در يك كلام انسانيت در غرب است... مرگ بر حقوق بي‌بشر، مرگ بر تفكر ليبرال، مرگ بر شياطين عالم.
عبدالله گنجي:
براي اولين بار در تاريخ، ۱۷۹ شهيد در حياط بيمارستان شفاء در غزه به دليل محاصره و عدم امكان انتقال شهدا به بيرون دفن شدند. بيمارستان شفاء در تاريخ آيندگان «گلزار شهدا نسل كشي سال٢٠٢٣» ثبت خواهد شد. شرم بر حقوق بي‌بشر و شوراي تأمين امنيت براي جهانخواران.
كاربري با نام «عيار»:
حجم حرومزادگي رو ببينيد فقط! خبرنگار به افق فلسطين مي‌گه اسرائيل اول اعلام مي‌كنه مناطق بيمارستان امنه بعد دقيقاً همون اطراف بيمارستان رو بمبارون مي‌كنه! اين يعني سياست رو گذاشتن بر كشتار حداكثري، اسمشم تو دنيا گذاشتن حقِ دفاع از خود!
فواد شمس:
واقعاً به تمام ساختارهاي نظم جهاني فعلي بايد تُف كرد. ارتش اشغالگر اسرائيل هر جنايتي كه فكر مي‌كنيد كرد و هيچ كس جلوش را نگرفت.
سهيلا خداپرست:
اسرائيل كودك‌كش وارد بيمارستان شفاء شد. امريكاي خائن پشت اين حركت وحشيانه است. ديگر حجت برتمام حكام بي‌غيرت و بي‌شرف عرب تمام شد. ‎#طوفان_الاقصي ‎#HelpAlShifaHospital
پريسا توكلي:
سخنگوي ارتش اسرائيل: «ما وارد بيمارستان شفاء شديم تا شايد حماس را شكست دهيم و گروگان‌ها را آزاد كنيم» لعنت به شما كه با پشتيباني و حمايت امريكا دست به هرجنايتي مي‌زنيد و هيچ خط قرمزي برايتان وجود ندارد. ‎#Palestine ‎#Gaza_Genocide
محسن علمدار:
بيمارستان يا گورستان؟ فاتحه شرافت انساني را بخوانيد. ‎شر مطلق در حال رقم زدن بزرگ‌ترين جنايت بشري است. ‎#GreatSatan

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار