کد خبر: 1201362
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
معاون خدمات شهری شهرداری فردیس:
نشست هم اندیشی با موضوع زیباسازی شهری و با حضور قائم مقام شهردار، معاونین و مدیران شهرداری فردیس و اردشیر رستمی هنرمند مطرح کشور در دفتر قائم مقام برگزار شد.

اصغر نصیری اظهار کرد: در این نشست با در نظر گرفتن اینکه زیبایی شهر نقش مستقیم در روحیه ساکنان آن شهر دارد و در تعاملات اجتماعی، کاهش استرس، آرامش روحی و بصری، دورشدن از روزمره گی ها برای شهروندان تأثیر بسزایی دارد، از نظرات و پیشنهادات اردشیر رستمی بازیگر و هنرمند نامی کشورمان در خصوص زیباسازی شهری استفاده شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ارتقای سیمای شهری نیازمند همکاری همگانی است افزود: در این جلسه هم اندیشی که در دفتر قائم مقام شهردار فردیس و با حضور مدیران ذیربط برگزار شد، به تبادل نظر و بررسی راهکارهای مناسب در جهت رفع زوائد بصری، ایجاد زیبایی، نشاط و جذابیت سیمای شهری پرداخته شد و این مهم با دقت، توجه و همکاری واحدهای مختلف از جمله مدیریت سیما منظر و فضای سبز شهری، زیباسازی، شهرسازی و … امکان پذیر است.

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این جلسه، ارتقا زیبایی شهر فردیس از طریق بررسی جنبه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و هنری و توجه به چگونگی زیبایی بخشیدن به شهر در مناسبت های مختلف مانند اعیاد، مراسمات ملی و مذهبی برای ارائه خدمات مطلوب و در راستای ایجاد محیطی پویا، باطراوت و دل انگیز برای شهروندان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار