کد خبر: 1203695
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از موشک‌باران دوباره تل‌آویو در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان فلسطینی خبر داد.

جوان آنلاین: گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که در واکنش به جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان فلسطینی دوباره تل‌آویو را موشک‌باران کرده است.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، همچنین گردان‌های قسام از موشک‌باران شهرک صهیونیستی «نیر اسحاق» توسط سامانه موشک‌های کوتاه‌برد «رجوم» خبر داد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که صدای انفجار از منطقه اشغالی «اشدود» به گوش رسیده، اما آژیر‌های هشدار در این منطقه فعال نشده است.

علاوه بر این آژیر هشدار در «صوفا» و «نیر اسحاق» واقع در جنوب نوار غزه به صدا درآمده است.

قسام اعلام کرد که مبارزان مقاومت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را که در یک ساختمان مسکونی در بیت لاهیا سنگر گرفته بودند با راکت «تی بی جی» هدف قرار دادند و آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

همچنین گردان‌های قسام از درگیری شدید تن‌به‌تن با نیرو‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی و یگان زرهی ارتش این رژیم در غرب اردوگاه جبالیا خبر داد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که استحکامات ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه جحرالدیک و محور پیشروی «نتساریم» با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

علاوه بر این، گردان‌های قدس از به هلاکت‌رسیدن یا زخمی‌شدن نظامیان صهیونیستی که سوار یک جنگ‌افزار نظامی صهیونیستی بودند خبر داد و اعلام کرد که مبارزان مقاومت این جنگ‌افزار را در محور شجاعیه واقع در شرق غزه منفجر کرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار