کد خبر: 1205258
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

جوان آنلاین: مأموران پلیس تهران تحقیقات گسترده‌ای را درباره مرگ مشکوک مرد جوانی که همراه برادرش زندگی می‌کرده آغاز کردند.
به گزارش «جوان»، عصر روز سه‌شنبه بیست و هشتم آذر مأموران پلیس تهران به قاضی موسی رضازاده، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند مرد جوانی در خانه‌اش به طرز مشکوکی فوت کرده‌است. مأموران اعلام کردند مرد فوت‌شده همراه برادرش زندگی می‌کرده که برادرش جسد خونی‌اش را داخل آشپزخانه پیدا کرده است.
با اعلام این خبر، بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شدند و داخل آشپزخانه آپارتمان مسکونی در جنوب تهران با جسد مرد ۳۵ ساله‌ای به نام احسان روبه‌رو شدند. آثار خون روی صورت مرد فوت‌شده حکایت از آن داشت حدود ۱۰ ساعت از مرگ او گذشته است.
همچنین مشخص شد برادر وی که همراه او در این خانه زندگی می‌کرده لحظاتی قبل وقتی وارد خانه‌اش می‌شود شروع به داد و فریاد می‌کند و به همسایه‌ها خبر می‌دهد برادرش فوت کرده‌است.
مأموران در نخستین گام از برادر احسان تحقیق کردند و وی در ادعایی گفت: «مدتی است همراه برادرم در این آپارتمان زندگی می‌کنم. احسان معتاد به مواد‌مخدر بود، چند باری هم او را ترک داده‌بودم، اما او دوباره شروع به مصرف می‌کرد. برادرم شیشه مصرف می‌کرد و هر بار هم توهم می‌گرفت، همه وسایل خانه و حتی شیشه‌ها را هم می‌شکست.» وی ادامه داد: «شب قبل او دوباره شیشه مصرف کرد و توهم گرفت، شروع به داد و فریاد کرد. شیشه‌های یکی از پنجره‌ها را شکست و بعد هم به طرف آشپزخانه رفت و من هم از خانه بیرون رفتم تا تنها شود. دقایقی قبل وقتی به خانه برگشتم با جسد خونین او در آشپزخانه روبه‌رو شدم و از همسایه‌ها درخواست کمک کردم، اما برادرم فوت کرده‌بود.»
مأموران پلیس در تحقیقات میدانی دریافتند مرد فوت‌شده از مدتی قبل با برادرش اختلاف داشته و همسایه‌ها هم همیشه صدای درگیری آن‌ها را می‌شنیده‌اند. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص‌شدن علت اصلی مرگ مأموران پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای بر ملا کردن زوایای پنهان این حادثه آغاز کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار