کد خبر: 1206394
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
رژیم صهیونیستی گزارشات منتشر شده مربوط به جنایاتش در بیمارستان‌های غزه و علیه غیرنظامیان فلسطینی را تکذیب کرد.

جوان آنلاین: رژیم صهیونیستی گزارش‌های مربوط به جنایات سربازان این رژیم در بیمارستانی در نوار غزه علیه غیرنظامیانی که در بیمارستان بستری بوده و یا در محوطه حیاط آن پناه گرفته بودند را رد کرده است.

به گزارش فارس، ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که اقدامات مربوط به ارتش این رژیم هیچ ارتباطی با اجساد کشف شده از غیرنظامیان فلسطینی در بیمارستان کمال عدوان در جبالیه واقع در شمال نوار غزه ندارد.

با این حال، ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که در آن یک بولدوزر قرمز رنگ اجسادی را در زیر این بیمارستان دفن می‌کند. ارتش رژیم صهیونیستی ویدئوی منتشر شده را مربوط به سال ۲۰۱۳ دانسته و عنوان کرده است که این ویدئو هیچ ارتباطی به اقدامات سربازان مستقر در منطقه جبالیه در شرایط کنونی ندارد.

یک هفته پیش، شبکه خبری الجزیره در گزارشی عنوان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از بولدوزری برای تخریب چادرهای آوارگان در حیاط بیمارستان استفاده کرده است که در جریان آن حدود ۲۰ نفر از مردم غیرنظامی فلسطینی کشته شده‌اند.

روز شنبه نیز شبکه تلوزیونی آمریکایی سی‌ان‌ان به نقل از بیماران و پزشکان گزارش داد که سربازان این رژیم از بولدوزر برای کشف اجساد قربانیانی که قبلا دفن شده بودند، استفاده کرده است.

طبق گزارشات سی‌ان‌ان آنها حتی به چندین پزشک هم شلیک کرده بودند در حالی که پیشتر از آنها بازجویی کرده و اجازه داده بودند تا سگ هایشان مردی را که روی یک ویلچر نشسته بود، گاز بگیرند. با این حال، ارتش رژیم صهیونیستی تمام این اتهامات را رد کرده و مدعی شده است که تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آسیب رساندن به غیرنظامیان انجام داده است.

ادعاهای رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که تاکنون به موجب فعالیت‌های این رژیم بیش از ۲۰ هزار و ۴۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۵۰ هزار نفر دیگر هم مجروح و زخمی شده‌اند.

رژیم صهیونیستی بار دیگر در توجیه حملات گسترده خود به بیمارستان‌های نوار غزه، مدعی شده است که بیمارستان مورد نظر از سوی حماس برای فعالیت‌های ضد صهیونیستی این گروه استفاده شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار