کد خبر: 1206997
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
آرمین بینا

جوان آنلاین: سارقان مسلحی که چند روز قبل به طلافروشی در یکی از خیابان‌های جنوب‌غربی تهران دستبرد زده و با شلیک گلوله زن رهگذری را از ناحیه صورت مجروح کرده بودند، به‌خاطر عمل کردن دستگاه مه‌ساز طلافروشی ناکام ماندند.
ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه دوشنبه ۲۷ آذر‌ماه به مأموران پلیس تهران خبر رسید چهار سارق مسلح به یک مغازه طلافروشی در منطقه شادآباد در جنوب‌غربی تهران دستبرد زده‌اند، اما موفق به سرقت نشده و از محل گریخته‌اند.
با اعلام این خبر به سرعت چند تیم از مأموران پلیس راهی محل شدند و دریافتند در این حادثه زن رهگذری از ناحیه صورت با شلیک تیری از سوی سارقان مسلح زخمی و برای مداوا به بیمارستان منتقل شده است.
بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد لحظاتی قبل چهار مرد نقابدار و مسلح به اسلحه کلاشنیکف با دو موتورسیکلت در نزدیکی مغازه طلافروشی توقف می‌کنند. مردان مسلح برای رعب و وحشت اقدام به تیراندازی می‌کنند و یکی از آن‌ها هم همزمان با پتک آهنی که در دست داشته به طرف ویترین طلافروشی می‌رود تا پس از شکستن شیشه ویترین و باز کردن در طلافروشی اقدام به سرقت طلا‌ها کنند. در همین حین یکی از تیر‌های شلیک شده به زن رهگذری برخورد می‌کند و یکی از صاحبان طلافروشی که همراه سه مشتری داخل مغازه طلافروشی بودند با دیدن این صحنه بلافاصله همزمان با فشار دکمه آژیر و اطلاع به مأموران پلیس دکمه مه‌ساز را هم فشار می‌دهد. با فشار دکمه مه‌ساز، مغازه و اطراف آن پر از مه و دود می‌شود، به‌طوری‌که دید را در مغازه به صورت کامل کور می‌کند. سارقان وقتی با این صحنه روبه‌رو می‌شوند و از سوی دیگر زن رهگذر را خونین جلوی در می‌بینند بدون اینکه وارد مغازه طلافروشی شوند با شلیک چند تیر به اطراف با موتورسیکلت‌شان از محل فرار می‌کنند.
بدین ترتیب مأموران دریافتند نصب دستگاه مه‌ساز، سارقان مسلح را ناکام گذاشته است.
از سوی دیگر مشخص شد زن زخمی هم با تلاش تیم پزشکی از مرگ نجات یافته و تحت درمان قرار دارد.
مأموران پلیس در ادامه بررسی‌های فنی و بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته به ردپای سارقان سابقه‌دار در این حادثه رسیدند. بدین ترتیب با به دست آمدن این اطلاعات، تیم زبده‌ای از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی مخفیگاه سارقان مسلح و دستگیری آن‌ها آغاز کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار