کد خبر: 1209498
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات
رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مردم قم بیان داشتند: «شرکت نکردن در انتخابات، سیاست راهبردی دشمن است. هر کس مخاطبی دارد، باید حضور مردم در صحنه را ترویج کند

جوان آنلاین: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مردم قم بیان داشتند: «شرکت نکردن در انتخابات، سیاست راهبردی دشمن است. هر کس مخاطبی دارد، باید حضور مردم در صحنه را ترویج کند. ایجاد دوقطبی در جامعه از اهداف دشمن و مخالفان ملت ایران است. دشمن می‌خواهد حضور در انتخابات را بی‌فایده نشان دهد.» این گفته واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. کاربران در توییت‌هایی از تلاش‌های دشمن برای مأیوس‌کردن مردم نوشتند و بیانات رهبر معظم انقلاب را بیاناتی مهم در آستانه انتخابات دانستند که همه تریبون‌دار‌ها و اصحاب رسانه باید برای تحقق آن و افزایش مشارکت مردم تلاش کنند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.

سعید ساداتی:
رهبری امروز تأکید کردند: «شرکت نکردن در انتخابات همان سیاست راهبردی دشمن است»، نیازه یادآوری کنیم دشمن این مردم و آب و خاک چه کسانی هستن؟ نیازه یادآوری کنیم چه کسانی از شهادت «دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی» ذوق زده شدن؟! با چه منطقی حاضری لبخند بر لب دشمن بنشانی؟!
سیده‌زهرا عبداللهی:
تا امروز هر کسی ناخواسته تشویق به عدم‌حضور در انتخابات می‌کرد، می‌گفتیم از روی جهل و نادانی اوست، اما از امروز و با راهبرد حکیمانه رهبری، او دشمن ماست. تمام.
صادق الحسینی:
همیشه در کشوری مثل ایران نقطه ثقل امنیت ملی، نه توان نظامی که رابطه دولت- ملت است. همیشه شکاف و تعارض بین دولت‌ها با ملت‌های‌شان وجود دارد و در ایران امروز تعارضات بیش از گذشته است، ولی محل حل آن‌ها انتخابات است. اگر انتخابات حداکثری برگزار نشود، فرصت کاهش شکاف‌ها از بین می‌رود.
محمد علیمردی:
رهبر معظم انقلاب راهبرد را دقیق مشخص کردند. حالا هر آن که ایران را دوست دارد، باید دعوت به مشارکت در انتخابات کند. نمی‌شود صحبت از تحول کرد و بعد بر انتخابات چشم پوشید.
نرگس سلمان:
من نرگس سلمان صددرصد در انتخابات شرکت می‌کنم تا مشت محکمی باشه تو دهن تروریست‌ها و داداشاشون. این از من.
ابوهادی:
امروز آقا فرمودند راهبرد اساسی دشمن، حذف مردم از بطن جمهوری اسلامی است. شک نکنید همه کنش‌های رسانه‌ای که منجر به ناامیدی از حضور در صحنه می‌شود یا از سمت ایادی دشمن است یا بازی در نقشه آنها. حضور مردم باید کلیدواژه این روز‌های رسانه باشد.
مهران کریمی:
رهبر معظم انقلاب: «حضور مردم در صحنه باید ترویج بشود. هر کسی صدایی، زبان گویایی، مخاطبی دارد، می‌تواند اثر بگذارد باید روی این زمینه کار کند.» (۱۹/۱۰/۱۴۰۲) حجت تمام است: راهبرد دشمن خارج‌کردن مردم از صحنه است و ‎انتخابات هم میدان عملیاتی دارای فوریت برای عملی کردن مطالبه ولی جامعه.
محمد کرمانی:
در انتخابات پیش‌رو دیگر نباید گول وعده‌های کلی و شعاری را خورد. کلیاتی مثل کارآفرینی، فقرزدایی، توجه به مسائل زنان و جوانان برنامه نیست. مردم و تشکل‌ها از هر داوطلب برنامه عملیاتی و در دایره اختیارات مجلس طلب کنند و بخواهند که توضیح دهد برنامه‌اش برای حل مسائل با ظرفیت‌های مجلس چیست.
احمد روستایی:
همه تریبون‌دار‌ها و رسانه‌ها باید به خط بشوند تا اهمیت شرکت مردم در انتخابات مجلس را برای مردم تبیین کنند تا همگان بدانند مرکز تحول کشور تغییر مجلس است. آن‌ها که دعوت به عدم‌شرکت می‌کنند، همراهی با دشمن دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار