کد خبر: 1209568
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
آرمین بینا

پزشکی قانونی اعلام کرد زن سالخورده پولداری که پس از گذشت دو سال از فوتش جسدش در محل زندگی‌اش در برج مجللی در غرب تهران کشف شده بر اثر کرونا فوت کرده‌است.
صبح روز یک‌شنبه ۲۱ آبان ماه امسال، مأموران پلیس تهران جسد پیر‌زن پولداری را در محل زندگی‌اش در برج مجللی کشف کردند که حکایت از آن داشت دو سال قبل به طرز مرموزی به کام مرگ رفته‌است.
آن روز پسر جوانی به اداره پلیس تماس گرفت و اعلام کرد جسد خاله ۷۰ ساله‌اش را پس از دو سال بی‌خبر در محل زندگی‌اش کشف کرده‌است. با اعلام این خبری، تیمی از مأموران راهی محل شدند و در آنجا با جسد زن سالخورده‌ای به نام گوهر روبه‌رو شدند که مشخص شد از چند سال قبل تنها زندگی می‌کرده‌است.
بررسی‌ها نشان داد بستگان نزدیک زن فوت‌شده دو سال است از وی بی‌خبر بودند و حتی اعلام مفقودی هم کرده‌بودند، اما ردی از گوهر پیدا نمی‌کنند. در نهایت چند روز قبل پسر خواهر وی به نیابت از مادرش به عنوان امین اموال وی از شهرستان به تهران می‌آید و ساعتی قبل هم وقتی همراه نماینده دادگستری وارد خانه خاله‌اش می‌شود، جسد او را کشف می‌کند.


پس انداز ۷ میلیارد تومانی
در ادامه بررسی‌ها مأموران از داخل یخچال زن فوت شده شیشه شیری را پیدا کردند که تاریخ تولید آن مهرماه سال ۱۴۰۰ بود و همین موضوع نشان می‌داد وی تا مهر دو سال قبل زنده بوده و از مغازه‌ای بطری شیری خریده‌است، اما چند روز بعد از آن به طرز مشکوکی در خانه‌اش فوت می‌کند. همچنین در بررسی‌های حساب زن فوت‌شده مشخص شد وی در یکی از حساب‌هایش مبلغ ۷ میلیارد تومان پول دارد و پس از فوتش هم فرد یا افرادی آن پول را برداشت نکرده‌اند.


اظهارات خواهر‌زاده
خواهر‌زاده گوهر به مأموران گفت: «خاله‌ام و شوهرش پولدار بودند. چند سال قبل شوهرش فوت کرد و او تنها شد. مادرم با او در ارتباط بود تا اینکه دو سال قبل به مادرم گفته‌بود می‌خواهد به خانه یکی از دوستانش به شهرستان برود. پس از این، از خاله‌ام خبری نداشتیم و مادرم هم پس از چند روز اعلام مفقودی کرد، اما پلیس ردی از او پیدا نکرد. در رسانه‌ها خوانده‌بودیم وقتی فرد پولداری فوت می‌کند و ورثه‌ای ندارد، افراد خلافکار از فرصت استفاده می‌کنند و اموال او را با سند‌سازی بالا می‌کشند، به همین دلیل مادرم به عنوان امین اموال خاله‌ام به من وکالت داد تا اموال او را بررسی و ثبت کنم. امروز همراه کارشناس وارد خانه خاله‌ام شدم و جسد او را پیدا کردم.»
بیماری کرونا
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد زن سالخورده برای مشخص‌شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. چند روز قبل پزشکی قانونی اعلام کرد زن سالخورده دو سال قبل بر اثر بیماری کرونا فوت کرده است. از سوی دیگر بستگان نزدیک گوهر هم به پلیس گفته‌بودند که زن سالخورده همیشه از کرونا هراس داشته‌است. بدین ترتیب پرونده مرگ مشکوک زن پولدار برای همیشه بسته شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار