کد خبر: 1210793
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: ارتقای کیفیت معابر و زیباسازی محیط شهری از شاخص‌های افزایش نشاط و سلامتی در بحث جامعه و از طرح‌های اولویت‌دار منطقه است.

حسین عطایی با اشاره به اینکه زیباسازی محیط شهری نقش مهمی در ارتقای روحیه شهروندان دارد، عنوان کرد: در این راستا  رنگ آمیزی جدارهای شهری، نصب المانها، جمع آوری تابلوهای غیر مجاز از جمله پرچم‌های بادبانی و سامورایی سطح منطقه، سیاه پوشی میادین و معابر به مناسبت حادثه اخیر کرمان، آذین بندی میادین و معابر به مناسبت اعیاد و جشن‌های پیش رو، مرمت و بازسازی تابلوهای معابر و شهدا اجرایی شده است.

وی  اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت سیما و منظر شهری بیش از دو هزار مترمربع از جداره‌های بولوار یادگار امام و یک هزار و ۲۰۰ متر مربع در بلوار شهید صمیمی معروف به (کلکسیون) در محله دولت آباد رنگ آمیری شد.

این مسئول هدف از اجرای این طرح را حذف آلودگی‌های بصری، آراستگی و زیباسازی منظر و محیط شهری، امحای نوشته‌های غیرمجاز بر روی دیوارهای شهر، ارتقای روحیه شهروندان، افزایش شادابی و نشاط در جامعه ذکر کرد.

وی همچنین عنوان کرد: بهره‌گیری از المان‌ها و طرح‌های مرتبط با هویت و پیشینه شهر در زمینه زیباسازی ضروری است.

عطائی عنوان کرد: بر این موضوع که توجه و اهمیت به موضوع زیباسازی شهری و پرداختن به جزییات در سطح شهر در کنار اقدامات گسترده خدماتی و عمرانی و ترافیکی موجب حسن رضایت و نشاط شهروندان می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات حوزه زیباسازی در ماه‌های اخیر و ادامه و استمرار مجموع فعالیت‌های مورد نیاز در سطح منطقه ادامه داد:  ساماندهی بصری در پارک‌ها، بلوارها و میادین، ترمیم و نوسازی المان‌های شهری، رسیدگی به وسایل بازی و ورزشی موجود در پارک‌ها، بهبود و ارتقای روشنایی پارک‌ها و... از جمله اقدامات اصلی و الویت‌دار این حوزه است که با تلاش مستمر و بطور روزانه در حال انجام است.

عطائی در پایان ابراز امیدواری کرد با انجام این اقدامات و فعالیت‌ها، گامی در جهت بهسازی فضاهای شهری و زیباسازی چشم‌انداز معابر شهری برداشته شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار