کد خبر: 1216158
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کلاهبرداری کوروش کمپانی
خبر کلاهبرداری ‎ کوروش کمپانی به ترند توئیتر فارسی تبدیل شده است. کاربران در توییت‌هایی به ابعاد مسئله پرداخته‌اند
جوان آنلاین: خبر کلاهبرداری ‎ کوروش کمپانی به ترند توئیتر فارسی تبدیل شده است. کاربران در توییت‌هایی به ابعاد مسئله پرداخته‌اند. برخی از کاربران به تبلیغات سلبریتی‌ها برای کوروش کمپانی اشاره کرده‌اند و خواستار برخورد با آنان به دلیل اعتمادسازی که برای این شرکت کرده‌اند، پرداخته‌اند. برخی دیگر از کاربران از لزوم نظارت دستگاه‌های نظارتی بر این کمپانی گفته‌اند که باید خیلی زودتر از این اتفاق رخ می‌داد. گروهی دیگر از فعالان توئیتر فارسی نیز از کم دقتی خریداران نوشته‌اند و سواد مالی را در این موارد ضروری دانسته‌اند. در ادامه تلاش شده است نمونه‌هایی از واکنش‌های کاربران مختلف گردآوری و تقدیم خوانندگان محترم شود. 
 
 
 عبدالمجید خرقانی:
امیدوارم قوه‌قضائیه تو رصد کسب و کار فضای مجازی یه تدبیر جدی داشته باشه. هر موقع یه شرکتی مثل ‎کوروش مال اینطوری معروف شد و از سلبریتی‌ها هم استفاده کرد، سریع زیرنظر و ذره‌بین قرارش بده تا اگه کلاهبردار از آب در اومد، قبل از فرار دستگیرش کنه. 
 علی بازگشا:
‏شاید نپسندید، اما در موضوع کوروش کمپانی ما از دو تا سلبریتی و ورزشکار که نباید توقع تحقیق میدانی و راستی آزمایی در مورد یک تبلیغ را داشته باشیم! این شرکت اینماد مجوز کار و و فعالیت داشته. باید مراجع قانونی پاسخگو باشند که چرا مجوز دادند مردم به این‌ها اعتماد کنند؟!
 حسنین حداد:
مجموعه کوروش کمپانی پول مردم را برداشت و فرار کرد، این مجموعه که با ادعای فروش آیفون ۲۰میلیونی و تبلیغاتی سلبریتی‌ها کارشو شروع کرد یک شبه فرار کرد و پول هزاران نفر را بالا کشید! چرا پیشگیری از جرم نداریم؟ چرا مراجع قضایی و انتظامی فقط بعد وقوع جرم پیگیر میشن؟ ‎#غفلت
 محمد کرمانی:
در مسئله ‎کوروش کمپانی یک موردی را هم که کمتر بدان اشاره شده، سواد مالی است. واقعاً خریدار باید با خودش فکر کند چرا این شرکت آیفون ۴۰ میلیونی را می‌دهد ۲۰ میلیون! مگر باقی فروشنده‌ها چقدر روی یک موبایل سود می‌کنند؟ فکر کردن به این مسئله یعنی سواد مالی. 
 سبحان برکتی:
دقیقاً چند ساعت قبل از اینکه صادق بوقی برای تبلیغ کوروش کمپانی بره، از طریق یکی از دوستان مطلع شدم و به خانوادش هشدار دادم که این شرکت قابل اعتماد نیست! اما صادق بوقی هم دنبال رو یه عده سلبریتی افتاد تو دام این کمپانی! برای هزارمین بار تکرار می‌کنیم رو دیوار سلبریتی جماعت یادگاری 
ننویسید!
 سید علی موسوی:
کوروش کمپانی با استفاده گسترده از سلبریتی برندینگ در تبلیغات خود مخاطبین را اقناع و برای خرید ترغیب کرد تا بتواند کاهبرداری خود را محقق کند. 
 فاطمه شهابی:
چرا صدای هیچ‌کدوم از سلبریتا به خاطر کوروش کمپانی درنمیاد؟! چرا هشتگ نمیزنن؟! ‎#کوروش_کمپانی
 مسعود براتی:
برای ایجاد تعادل و حفظ حقوق مردم باید زمینه شکایت از چهره‌های حاضر در تبلیغات کوروش کمپانی برای مالباختگان فراهم شود. مثل شکایتی که از کریستیانو رونالدو به دلیل تبلیغ برای پلتفرم بایننس شده است. 
 امیر داداشی:
رونالدو به خاطر تبلیغ بزرگ‌ترین صرافی رمز ارز جهان احتمالاً مجبور به پرداخت غرامت یک میلیارد دلاری به افرادی بشه که به خاطر این تبلیغ ترغیب به سرمایه‌گذاری شدن، اما اینجا سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌ها میرن تبلیغ کوروش کمپانی کلاهبردار رو می‌کنند و آب از آب تکون نمی‌خوره. 
 عاطفه جعفری:
همه از تبلیغات هنرمندان برای کوروش کمپانی میگن و کسی از نقش بلاگرا و اینفلوئنسرا حرف نمی‌زنه... تقریباً اکثرشون تبلیغ داشتن برای این شرکت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار