کد خبر: 1218832
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

جوان آنلاین: کامبیز مهدی‌زاده که با عنوان داماد حسن روحانی شناخته می‌شود، در توئیتی با محتوایی مبتذل به موضوع عدم رأی دادن سیدابراهیم رئیسی به خود در انتخابات مجلس خبرگان پرداخته و آن را نشانه دو موضوع دانسته است: «یا خودش را باور ندارد یا خیالش از خراسان جنوبی و رقیبی که بار‌ها اعلام کرده نه برنامه‌ای دارد و نه رأی می‌آورد، راحت است.»
رئیس‌جمهور ابراهیم رئیسی ساکن تهران است و طبعاً برای یک رأی دادن به خودش نمی‌توانست به خراسان جنوبی برود. از تهران هم که نمی‌شود در انتخابات خبرگان خراسان جنوبی شرکت کرد. از سویی، چون او ساکن تهران است، اخلاقاً درست نیست در انتخابات مجلس شهر دیگری شرکت کند. 
حال فرض کنیم برای یک رأی راهی خراسان جنوبی می‌شد. آیا همین جماعت بهانه‌های بنی‌اسرائیلی، نمی‌گفتند برای یک رأی این همه هزینه کرده است؟ آیا نمی‌گفتند نمی‌خواسته در انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران شرکت کند و از رأی دادن به فهرستی خاص گریخته است؟
داماد روحانی در انتخابات مجلس امسال ثبت‌نام کرد، اما ردصلاحیت شد و ادعا کرد دلیل ردصلاحیتش نسبت فامیلی با روحانی بوده است. 
یک سایت اصلاح‌طلب در باره او و ادعای دلیل ردصلاحیتش نوشته است: «کامبیز مهدیزاده که در دولت احمدی‌نژاد حامی او بود و در زمان دولت حسن روحانی با دختر او ازدواج کرده است، در متنی در واکنش به ردصلاحیت خود در انتخابات مجلس، باز هم از نسبتش با دختر روحانی خرج کرد. مهدیزاده که در دولت قبل به واسطه‌صدور حکم معاونت وزیر صمت توسط آقای روحانی توبیخ شد، در متن منتشر کرده‌خود وانمود کرده که ردصلاحیتش به دامادی روحانی ربط دارد!»
داماد روحانی البته حسابش از روحانی جداست، ولی وقتی هیچ هویت رسانه‌ای دیگری جز داماد روحانی بودن ندارد، طبعاً سطح نازل او موجب خدشه بر اعتبار روحانی هم می‌شود.

برچسب ها: روحانی ، رئیسی ، انتخابات
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
4
3
چقدربیکارین که برای همدیگه هم تحلیل می نویسین
پاسخ ها
حسن سادات
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
با احترام خودتون خودتون را الان نقد کردید ناشناس عزیز پس تو از همه بیکار تری که مطلب رو خوندی حرفی بزن که دور خودت رو خط نکشید ناشناس بیکار جان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
0
1
عجبببب
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
0
1
عزیز میدانم میخواهی بگی منم زنده ام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
1
1
برای یه خبر سطح پایین سه پیام رو نشر میدید ولی برای اخبار کوبیدن رسایی و سیما وظایفی پور و ... کلا هیچی چاپ نمی‌کنید؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار