کد خبر: 1219739
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به سفر رئیس‌جمهور به خوزستان و استقبال از ایشان در «ایذه»
آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان برای هشتمین بار به خوزستان سفر کرد. کاربران شبکه‌های اجتماعی سفر‌های مکرر رئیس‌جمهور به خوزستان را اتفاقی خوب دانستند که می‌تواند گره‌گشایی از مشکلات خوزستان و مردم را سرعت بخشد
جوان آنلاین: آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان برای هشتمین بار به خوزستان سفر کرد. کاربران شبکه‌های اجتماعی سفر‌های مکرر رئیس‌جمهور به خوزستان را اتفاقی خوب دانستند که می‌تواند گره‌گشایی از مشکلات خوزستان و مردم را سرعت بخشد. رئیس‌جمهور به ایذه نیز سفر کرد که با استقبال گسترده مردم همراه بود. این استقبال در حالی است که سال گذشته در جریان اغتشاشات۱۴۰۲ براندازان حرف از سقوط شهر ایذه می‌زدند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
 
 سبحان برکتی:
وقتی گفت اگه نیاز باشه ۷۰بار هم به خوزستان سفر می‌کنم تا مشکلات مردم رو حل کنم، کسی باورش نمی‌شد! اما رئیس‌جمهور برای هشتمین بار در دو سال اخیر وارد استان خوزستان شد. از این حجم از سفر‌های رئیسی به خوزستان تو ژاپن برق تولید می‌کنند. 
 صفحه «توییتر انقلابی»:
یادتونه ایذه سقوط کرده بود و می‌گفتند سپاه از طریق دریا به ایذه نیرو فرستاده؟ هیچی دیگه، رئیسی هم از طریق دریا وارد ایذه شده و مردم اینجوری اومدن استقبالش.
 محمد اکبرزاده:
شهری را که در آشوب‌های سال گذشته به یکی از کانون‌های بحران تبدیل کرده بودند، اینچنین به استقبال رئیس‌جمهور آمده. از این منظر، استقبال پرشور ایذه‌ای‌ها از رئیسی، مهم و معنادار است. 
 مینا رشیدی:
روزگار سخت می‌گذره ولی مردونه می‌گذره برای مردمی که هنوز امید دارن به دولت تا با تلاش و پیگیری‌های مستمرش، مشکلات رو به حداقل برسونه. آقای رئیسی! مردم دلسوزی فیک و اصل رو خوب تشخیص میدن و همه جوره پای کارت موندن، قدر این مردم رو بدونید که شایسته بهترین‌ها هستن! و من الله التوفیق. 
 ایمان ملکوتی:
مردم می‌فهمند، مردم می‌بینند، مردم قدردانند... استقبال بی‌نظیر مردم ایذه از ابراهیم رئیسی. 
 علی نادری:
آغوش باز قوم بختیاری برای رئیس‌جمهور، حکایت از قدرشناسی مردم ایذه دارد. قوم باغیرت، صبور و بزرگواری که با وجود محرومیت‌ها و کمبودها، تلاش‌های تفرقه‌افکنان را ناکام کرد. سفر نهم رئیس‌جمهور به خوزستان برای عرض ادب و خدمت به این قوم غیور است. بنازمت پیا بختیاری. 
 مصطفی رضایی:
خادم ملت در آغوش مردم قدرشناس ایذه. ‎#خوزستان
 احمد قصری:
برای بار هشتم در دو سال گذشته رفراندوم از جنس استقبال از رئیسی در ایذه خوزستان. مردم خوزستان قدرشناس‌ترین مردم. شما فکر کن تا همین دو سال پیش حتی آب خوردن هم سخت پیدا می‌شد. 
 حمید خراسانی:
‏تا الان هرچی استقبال از آقای رئیسی دیدید یک طرف، این استقبال بی‌نظیر بختیاری‌ها در ایذه هم یک‌طرف.
 وحید تقوی:
وقتی مردم بابصیرت این دیار می‌دونن با وجود همه مشکلات اقتصادی باید در کدام سمت تاریخ بایستند. اینجا ‎ایذه؛ همون‌جایی که ضدانقلاب خیلی روش حساب باز کرده بود! حقیقتاً دست و پای این مردم بوسیدنی است. 
 فاطمه وفایی:
استقبال مردم ایذه از آقای رئیسی به همه ثابت کرد مردمم می‌دونن کیا از پروژه خون پسرشون نون می‌خورن، کیا کنار مردم وایستادن و نون میارن تو سفره‌هاشون!
 مهدی حاجی‌پور:
آقای رئیسی در حاشیه سفر به خوزستان رفتن معراج شهدای اهواز، شهدای تازه تفحص‌شده رو زیارت کردن! هرچی می‌خواید درباره این مرد بگید، اما درباره ایمان و پاک‌دستی و معنویت این مرد هیچ‌کس نمی‌تونه تردید کنه!
 نورا براتی:
تو این دو سال خدمتش هشت بار رفته خوزستان، اگه کاری از پیش نبرده بود، مردم این شکلی می‌رفتن استقبالش؟! مردم می‌بینن و می‌فهمن. 
 علی فرحزادی:
در هشتمین سفر رئیسی به خوزستان مجموعه صنعتی پاک‌چوب در شوش افتتاح شد. با کاشت ۱۰۲میلیون اصله نهال اکالیپتوس و اشتغال ۷۰۰نفر برای تأمین مواد اولیه خط تولید ام‌دی‌اف، ایران بزرگ‌ترین تولیدکننده این محصول در منطقه میشه.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار