کد خبر: 1224294
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۰
ادعا‌های ۹۹ درصد رهگیری را جدی نگیرید، لبخند بزنید و رد شید

جوان آنلاین: پوریا آسترکی در توییتی نوشت: ادعا‌های ۹۹ درصد رهگیری را جدی نگیرید، لبخند بزنید و رد شید. کانال‌های نظامی‌نویس مثل نوترینو خیلی خوب توضیح داده‌اند که چرا این تخمین بی‌پایه است. اول که بخش زیادی از پرتابه‌ها فقط برای درگیر کردن و اشباع پدافند بوده است. ایران از موشک‌های سنگین خود نظیر سجیل و هایپرسونیک نظیر فتاح استفاده نکرده، تعداد بیشتری موشک ارزان قیمت رضوان و تعداد کمی موشک خیبرشکن و دزفول استفاده شده برای اصابت قطعی. در واقع ایران ابعاد آسیب را مدیریت کرده و هزینه سنگینی بابت پدافند روی دست دشمن گذاشته است. از فرصت این حمله برای شناسایی دقیق پدافند دشمن استفاده شده که حتماً برای حملات بعدی و توسعه فناوری به‌کار خواهد آمد. یک تحلیلگر بریتانیایی نیز با اطمینان در یوتیوب می‌گفت حتی تعدادی از شاهد‌ها اصابت کرده است. 
این تصور که در درگیری بعدی ایران ضمن شناخت بهتر از پدافند دشمن از موشک‌های قوی‌تر خود استفاده کنند برای دشمن بسیار ترسناک است و امریکا نیز به‌خوبی به این توانمندی واقف است و از همین‌رو بر اسرائیل فشار می‌آورد. 
بین تمام ویدئو‌های دیشب یک ویدئو داستان را برای دشمن تمام کرد جایی که کلاهک یک موشک بالستیک با مانور درون جو موشک‌های پدافندی را دریبل زد و بعد به سمت هدف شیرجه رفت. هیچ پدافندی توان مقابله با این مانور را ندارد و ایران می‌تواند با تیراژ پراید و هزینه پایین این موشک‌ها را تولید کند. 
اسرائیل ممکن است دست به عملیاتی جنون‌آمیز بزند، اما هزینه‌اش با ضربات دیشب قابل قیاس نخواهد بود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
Mohieddin
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
0
2
صهیونیست ها به مخمصه گرفتار شده‌اند. صدای کابینه اوباشان صهیونیست این را تائید می کند . اگر حمله کنند این بار بدتر در لابلای فرو می روند . اگر سکوت کنند. دردشان بشتر می شود . پس دروغ می گویند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
0
0
کاملا درسته .اسرائیل همیشه مثل سگ دروغ می گوید .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار