کد خبر: 456784
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۴
به بهانه سفر هیات دولت به شهرستان ورامين
فردا مي‌تواند براي شهرستان ورامين و محله‌هاي اطراف، روزي بزرگ باشد ولي واقعا براي چه كساني؟ كساني كه به راحتي مي توانند بودجه‌هاي اختصاص داده شده به شهرستان را از آن خود كنند و با آن به موج سواري خود ادامه دهند و يا افراد دلسوزي كه مي‌توانند با آن بر زخم‌هاي ورامين مرهم بگذارند؟!

آقاي رييس‌جمهور!
آخرين باري كه آمدي، براي ما سوغاتي آوردي، اما به جايي نرسيد. بودجه‌هايي كه به "ورامين" آمد، خرج "وراميني"ها نشد و جالب‌تر، گزارشي هم از مسوولان درخواست نشد! وام‌هاي ميليوني كه به اين و آن دادند و سهم قشر ضعيف "هيچ" بود و بس!
كاش بودي و مي‌ديدي چگونه بودجه اين شهرستان در جاي ديگري صرف شد و بودجه‌اي را كه شما به "ورامين" اختصاص داديد به از ما بهتران رسيد... 

آقاي رييس‌جمهور!
كاش بودي و مي‌ديدي راننده خودرويي كه به خاطر كمربند نبستن در پشت ترافيك متوقف شده بود، چگونه به مامور راهنمايي و رانندگي التماس مي‌كرد كه از جريمه كردن وي منصرف شود؛ ولي مامور اصرار بر اجراي قانون داشت... در خبرها خوانديم كه از فردا (اول دي‌ماه) جريمه‌هاي رانندگي افزايش پيدا خواهد كرد كه رانندگان متنبه شوند! به نظرتان جريمه برخي مديران وزارت راه چقدر است؟ آيا درصد تلفات "جاده‌اي" خيلي بيشتر از صدمات كمربند نبستن نيست؟ 

آقاي رييس‌جمهور!
كاش بودي و مي‌ديدي كه در همين جاده‌اي كه شما قدم مي‌گذاريد، خانواده‌هايي در آتش "سانحه" سوختند ولي جاده ورامين اصلاح نشد! اين همان جاده مرگيست كه جان هزاران نفر از مردم بي‌گناه و سرپرستان خانواده‌ها را گرفته و زندگي‌شان را به سياهي كشانده است! ولي چندين "وزير راه" آمدند و رفتند و مسير جاده‌سازي "بي‌درنگ" حركت لاك‌پشتي خود را طي كرد! 

كاش بودي و مي‌ديدي در "خيرآباد" ورامين زندگي چگونه است؟ يتيم‌هايي كه براي تهيه يك قرص نان چه كارها مي‌كنند و شب‌ها سر گرسنه بر زمين مي‌گذارند و نهادهاي متولي همچنان خود را به خواب مي‌زنند! 

كاش بودي و مي‌ديدي "يلدا" چگونه سر مي‌شد؛ يكي، "بلندترين" شب را مي‌خوابيد تا آن يك دقيقه بلندي را، كمتر گرسنگي بكشد! 

كاش بودي و مي‌ديدي مردمان اين شهر چگونه حسرت رسيدن روز پرداخت "يارانه" را انتظار مي‌كشند؟
كاش لااقل به بيغوله‌هاي اطراف ورامين هم سري بزني! كودكاني كه مسيرهاي طولاني را براي آموختن علم طي مي‌كنند و پدراني كه صورت خود را با سيلي سرخ نگه مي‌دارند تا... 

آقاي رييس‌جمهور!
فراموش نكنيد! اين مردم همان مردماني هستند كه اسلافشان در پاسداري از "اسلام" كفن پوش شدند و در راه دين و انقلاب جان دادند...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار