کد خبر: 908512
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
مجید جلالی

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید این باشگاه باید زیر ساخت‌های خودش را برای فصل جدید بهینه کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در حاشیه نشست هم اندیشی مربیان لیگ برتری، اظهار کرد: باشگاه پیکان خودش را برای فصل آینده آماده می‌کند اما مشکلاتی در زمینه زیر ساخت‌ها وجود دارد، چرا که زیر ساخت‌های ما قدیمی هستند و من از باشگاه خواسته‌ام که این مشکلات را رفع کنند. همچنین بودجه ما کم بوده که شاید همین بودجه کفاف ندهد ما بازیکنان‌مان را حفظ کنیم. به‌ هر حال باشگاه تمام تلاشش را می‌کند که مشکلات ما را حل کند.

او در ادامه‌ درباره قیمت برخی از بازیکنان که به نظر می‌رسد بالا باشد هم گفت‌: دو عامل باعث می‌شود قیمت‌ها بالا برود. یک خود ما هستیم و دوم قوانینی است که عامل بالا رفتن قیمتهاست. وقتی در باشگاه ما ۹۸ درصد از بازیکنان قراردادهای یک ساله می‌بندند معلوم است که به خاطر چه موضوعی یک ساله این قراردادها بسته می‌شوند. قراردادهای کوتاه مدت باعث می‌شود باشگاه‌ها کم پیشرفت کنند و هم هیچ باشگاهی نمی‌تواند برای آینده‌اش برنامه‌ریزی کند و هم مبالغ قراردادها بالا می‌رود. این که حالا چرا قراردادهای کوتاه مدت بسته می‌شود سوالی است که باید از سازمان لیگ درباره آن سوال شود.

جلالی در ادامه‌ درباره حضور مهدی شیری در باشگاه پرسپولیس هم گفت‌: شیری با من صحبت کرد و مایل بود که به پرسپولیس برود و می‌خواست به فضای بزرگ‌تری برود، من هم موافقت کردم. قرار بر این شده اگر در نیم فصل اول نتواند برای پرسپولیس بازی کند در پیکان بماند و نیم فصل دوم به پرسپولیس برود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان افزود: چند وقت قبل نامه‌ای خدمت آقای تاج نوشتم و پیشنهاداتم را برای بهتر شدن لیگ ارائه کردم. می‌خواهم بیشتر روی آنها متمرکز شوم چرا که فکر می‌کنم این پیشنهادات به فوتبال و تیم‌ها کمک خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار