کد خبر: 1219135
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به اهانت براندازان خارج‌نشین به پروفسور سمیعی
هو کردن پروفسور سمیعی در یکی از کنسرت‌های خارج‌نشین از سوی براندازان و ممانعت آنان از سخنرانی وی موجب واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی شد
جوان آنلاین: هو کردن پروفسور سمیعی در یکی از کنسرت‌های خارج‌نشین از سوی براندازان و ممانعت آنان از سخنرانی وی موجب واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی شد. کاربران این نوع برخورد با شخصیتی علمی را به هیچ عنوان قابل قبول ندانستند و آن را نشانه روحیات و باور‌های جریان برانداز خارج از کشور دانستند. کاربران البته خاطرنشان کردند که حضور پروفسور سمیعی در چنین جمعی اساساً اشتباه است. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
 
 
 محمدعلی میرزایی:
هنوز نمی‌توان هضم کرد که چرا وطن دوستی همچون پروفسور سمیعی در کنسرت یک وطن فروش شرکت کرده! اگر گزاره‌های بعد را فاکتور بگیریم، حضورش از ابتدا در آنجا غلط است. 
 یاسر آقایی:
امام صادق علیه‌السلام: در جایی وارد نشو که ارزش‌های شما شناخته شده نیست. ý#پروفسور_سمیعی
 کیوان ساعدی:
آقای پروفسور سمیعی از مفاخر علمی بی‌همتا در عصر حاضر است. هو کردن ایشان در کنسرتی که قرار بود سخن بگوید! هو کردن علم و دانش است. 
 نوید جوهری:
اینا زبونشون فارسیه. حتی ذره‌ای از شعور و غیرت آریایی توی خونشون نیست. اقلیتی خودفروخته و تهی از شعور که در حال کوبیدن تمام اسطوره‌های این سرزمینن! پروفسورسمیعی کسیه که جان هزاران نفر رو با دستاش نجات داده. حکومتی هم نیست. من شرمم میشه به امثال اینا بگم هموطن. اینا دشمنان ایرانن. 
 فاطمه نورا:
اینکه نه برای کنسرت خواننده محبوبتان و نه برای افتخارسرزمینمان پروفسور سمیعی احترامی قائل نبودید سندی است که بیش از پیش نشان‌دهنده بی‌هویت بودن شماست. شما به اصطلاح براندازان اگر بر ایران حاکم شوید تنها میتوانید قانون جنگل را اجراکنید. جماعتی که به اندازه یک روز ایشان هم برای نام ایران زحمتی نکشیده‌اند. 
 کاربری با نام «علیرضا»:
هو شدن باسواد‌ترین مردم توسط بی‌سواد‌ترین مردم از نشانه‌های آخرالزمان نیست؟ ý#پروفسور_سمیعی
 سوین ایرانی:
بعضی‌ها برای بالا کشیدن خودشون رنج تحصیل رو متحمل نمیشن بلکه تو رو به زیر میکشن تا باهات برابری کنن.ý#پروفسور_سمیعی
 سید محمدحسن:
چرا هیچکس نمیگه اصلاً حضور پروفسور سمیعی تو اون کنسرت اشتباه بوده. 
 مجتبی نیکو:
جماعت باکلاس مرفه خارج‌نشین که همیشه از بیرون گود میگن لنگش کن و مشکلات داخلی رو تاب نیاوردن! تو کنسرت ابی پروفسور سمیعی رو هو کردند و گفتند برو بیرون. 
 جواد پارسا:
اگه بزرگ‌ترین پروفسور ایرانی باشی و برای خدمت به مردم سرزمین خودت از امریکا بیای ایران، بازم یه عده از جنبش زن، زندگى، آزادى بهت توهین میکنن! چون طرفدارشون نیستی. همین جماعت به جمهوری اسلامی فحش میدن که چرا میرزاخانی رو نگه نداشت؟! اون نابغه بود، سمیعی نابغه نیست؟! یا چی؟!
ý#پروفسور_سمیعی
 کاربری با نام «سجاد»:
کسانی که دم از آزادی میزدن با نهایت بی‌احترامی با شخصیت اول علمی و فخر پزشکی ایران رفتار کردن؛ تازه به دوران رسیده‌هایی که با چشم بسته و دهان باز تمام آن‌هایی را که مخالفشان فکر می‌کنند از دم تیغ می‌گذرانند و دم از آزادی می‌زنند! مردم می‌بینند و قضاوت می‌کنند. #پروفسور_سمیعی
 مرتضی بحرینی:
براندازان نشان داده‌اند، نه منطق دارند و نه اخلاق، اگر داشتند با آن وضع عجمیان و علی وردی را به شهادت نمی‌رساندند، وگرنه هو کردن پروفسور سمیعی که چیزی نیست. 
 پوریا سلیمان‌زاده:
این جمعیت زن، زندگى، آزادى اونقدر نادون و بی‌غیرتند که حتی به مفاخر کشور مثل پروفسور سمیعی هم بی‌حرمتی می‌کنند. یه مشت آدم بی‌منطق.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
1
آخه جای سمیعی کنسرت ابیه؟ برو جایی که بفهمن سمیعی و جراحی مغز چیه
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
عجب
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار