کد خبر: 907367
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی:
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه توجه به محیط زیست باید به عنوان دغدغه اصلی مسوولان مورد توجه قرار گیرد، گفت: نباید بگذاریم ساخت و سازهای مسکونی درمحدوده نواحی صنعتی اتفاق بیفتد.

ضیا‌الله اعزازی در جلسه بررسی مشکلات ناحیه صنعتی خوشه‌مهر بناب با اشاره به ضرورت بحث تقویت تولید داخلی و ایجاد اشتغال در کشور اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به‌نام حمایت از تولید و مصرف کالای ایرانی نامگذاری شده است و از این رو تقویت تولیدات داخلی و اشتغال‌زایی در اولویت اول کاری مسوولان نظام قرار دارد.

وی با بیان اینکه صنایع‌دستی را نمی‌شود یک شبه ایجاد کرد، افزود: در شرایط فعلی در بخش صنایع‌دستی امروز این ظرفیت وجود ندارد که همه اعتبارات را جذب کرد.

اعزازی با تأکید بر اینکه توجه به محیط زیست باید به عنوان دغدغه اصلی مسوولان مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: نباید بگذاریم ساخت و سازهای مسکونی در اطراف نواحی صنعتی اتفاق بیفتد که در این صورت ضمن اینکه سلامتی مردم به خطر می‌افتد، از طرف دیگر شاهد از بین رفتن فضای سبز خواهیم بود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به مسوولان خاطرنشان ساخت: اجازه توسعه ناحیه‌های صنعتی به بهانه ایجاد اشتغال در فضاهای سبز نباید، داده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر