کد خبر: 907639
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
شهردار اصفهان:
نوروزی برگزاری جشنواره بین المللی کودک و نوجوان را فرصت مهمی برای توسعه فرهنگی شهر اصفهان خواند و گفت: این جشنواره می‌تواند توانمندی هنرمندان شهر را افزایش داده و آنها را در این بخش مهم مشارکت دهد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان قدرت الله نوروزی اظهارکرد: هفته گذشته توافق نامه مهمی در تهران بین شهرداری اصفهان و رییس سازمان سینمایی ایران امضاء و اصفهان به عنوان میزبان دایمی جشنواره بین المللی کودک و نوجوان شناخته شد.

شهردار اصفهان بیان داشت : برگزاری جشنواره بین المللی کودک و نوجوان اتفاقی مهم و فرصتی ارزشمند برای توسعه فرهنگی شهر اصفهان به شمار می رود که می‌تواند توانمندی هنرمندان شهر را افزایش  داده و آنها را در این بخش مهم مشارکت دهد.

وی یادآور شد: در سال‌های گذشته قرار بود دبیرخانه دایمی جشنواره در اصفهان تشکیل شود که در گذشته گرفتار دست‌اندازهای مختلفی شد، اما این توافق نامه فرصت خوبی برای اصفهان ایجاد کرد.

نوروزی ابراز امیدواری کرد: جشنواره بین المللی کودک و نوجوان شور و نشاط خاصی را در شهر اصفهان به وجود آورد.

شهردار اصفهان با تبریک فرارسیدن ماه میهمانی خدا به شهروندان، اظهارکرد: در آستانه ماه مبارک رمضان، فضای شهر با همکاری مناطق ۱۵ گانه پاکسازی، شست وشوی المان‌ها به خصوص در مکانهای مذهبی انجام و برنامه‌ریزی برای اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی توسط معاونت فرهنگی شهرداری انجام شد.

وی با اشاره به بحران کم‌آبی تاکید کرد: همه ما باید در مصرف آب نهایت دقت را داشته باشیم، اگر در مصرف آب دقت کافی نشود  و برای باغچه‌ها و  شستشوی وسایل نقلیه مصرف بی رویه اتفاق افتد، ممکن است در تابستان آب شرب مردم را به خطر بیندازیم.

شهردار اصفهان از شهروندان درخواست کرد: در مدیریت بهینه مصرف آب تلاش کرده و از هدررفت آب جلوگیری کنند و چنان‌چه در بخش‌های مختلف شهرداری شاهد استفاده نامناسب یا هدر رفت آب بودند، مراتب را به ۱۳۷ شهرداری اصفهان اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد شود.

 

   

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار