کد خبر: 921983
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به نارضایتی بازنشستگان تحت پوشش این صندوق از عملکرد برخی بیمه‌های تکمیلی از جمله آتیه سازان حافظ از مسئولان این شرکت‌های بیمه گر خواست برای جلب رضایت بازنشستگان بیمه شده تلاش بیشتری کنند.

جوان آنلاین: جمشید تقی زاده در مصاحبه با خبرنگاران تعداد بازنشستگان و خانواده‌های تحت تکفل آنان را که تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ قرار گرفته اند بالغ بر ۲ میلیون نفر برشمرد و از اینکه بازنشستگان از عملکرد این بیمه ناراضی هستند ابراز تاسف کرد و گفت: درصورت ادامه این روند، تصمیم‌های جدید خواهیم گرفت.

وی همچنین از اجرایی شدن طرحی خبر داد که براساس ان همه اقدامات درمانی بازنشستگان دولت از طریق سامانه الکترونیکی انجام می‌شود.

تقی زاده با بیان اینکه این سامانه قرار است تا ۲۰ روز آینده افتتاح شود، تاکید کرد: کاهش زمان انتظار برای دریافت هزینه‌های درمانی از یک ماه به ۴۸ ساعت از مهم‌ترین مزایای پیش بینی شده در این سامانه است.

وی حق بیمه‌ای را که بازنشستگان هم اکنون برای استفاده از بیمه تکمیلی استفاده می‌کنند، ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر نفر دانست و افزود: این میزان حق بیمه قرار است در سال ۹۷ به ۳۰ هزار تومان افزایش یابد.

تقی زاده علت افزایش سهم حق بیمه تکمیلی برای بازنشستگان را افزایش سطح خدمات پیش بینی شده در این نوع بیمه اعلام کرد و گفت: برای مثال هزینه‌هایی که بیمه تکمیلی امسال برای توانبخشی بازنشستگان می‌پردازد، ۵۴۰ هزارتومان خواهد بود.

وی تعداد بیماران صعب العلاج بازنشسته را ۳۲ هزار نفر برشمرد و گفت:: صندوق بازنشستگی کشوری قرار است امسال با درنظر گرفتن یک بسته جدید حمایتی همه هزینه‌های درمانی و دارویی مربوط به این نوع بیماران را از طریق بیمه تکمیلی بپردازد.

منبع: میزان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار